hmm lekker!

nou alicia mocht toch al aan de groente beginnen. naast het fruit dat ze al krijgt.
een potje worteltjes gaan er zo in. doet ze ook maar net een kwartiertje over.
maar o wee als er boontjes op het menu staan! dat gooit ze er net zo hard weer uit. al probeer ik t 4 dagen achter elkaar. lekker vind ze het totaal niet! jammer genoeg kan ik bij kruidvat geen andere groente vinden dan boontjes en worteltjes :( weet iemand iets anders dat ze al mag hebben??

Een kind ´moet` gemiddeld 10x iets proeven voor je kunt zeggen of ze het lekker vinden, dit omdat ze aan de smaak moeten wennen, wortels zijn zoeter, zeker aangezien je al fruit hebt gegeven is sperciebonen voor haar een nieuwe ervaring! Je zou het een beetje kunnen mengen!
Ik geloof dat bloemkool ook een goede starter is :)

geen 10 keer een keer of 4
is voldoende en denk dat kelly haar eigen
kind denk ik wel kend
bij kruidvat zein idd niet veel zoorten
kijk een in de suppermarkt
er staat wel 4 plus op

ja in de supermarkt hebben ze meer smaken zoals bloemkool, bruine boontjes die valt hier heel erg in de smaak en zoals juditje al zei er moet wel 4plus op staan.

de potjes zijn niet zo groot, maar eten ze dan echt op 1 dag al een heel potje leeg!!!!
en maak je dat dan warm?
heeft jullie kindje er ook moeite mee te weten wanneer het op is??
als pascal de fles leeg heeft hoor je (bij de difrax fles) een fluitend geluidje omdat er dan lucht wordt aan gezogen.
dan accepteerd hij dat het op is.
maar bij een liga hapje, hoort hij geen geluid en als we dus ophouden met lepelen, omdat het hapje op is, zet hij het op een krijsen!!! brullen, dikke tranen.
iemand die dit herkend??

smooty

Jeetje judith, ik probeer kelly alleen duidelijk te maken dat het kan komen omdat sperciebonen in tegenstelling tot fruit en ook een vrij zoete groente als wortel een totaal andere smaak heeft en het daarom vaak langer duurd eer ze eraan gewend zijn.
Daarom het idee om het te mengen. Snap niet dat jij je daardoor aangesproken voelt!

ohoh dames.
hier eet Jiliaan allang pooetjes ik vond ook veel dat hij alles heeft gegeten,maar hij vond echt lekker dus dan maar alles geven en ging prima.

de wortels ,,,hij is gek op jijiji
mischien ff mengen zoals MJ zeg,dan zal ik ook ff proberen.
succes KELLY.

Terug
Bovenaan