hmmmmm positief????

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Gisteravond laat heb ik een zw.test gedaan, was eigenlijk nog een paar dagen te v roeg maar kon niet wachten hihi!
Ik had na een minuut of 4 zoiets van ach het zal wel niks zijn dus heb ik m weggegooit!
Vlak voordat ik naar bed ging wilde ik toch nog even weer kijken en toen zag ik een heel licht streepje!
Heel licht maar hij was er wel!
heb hem vanmorgen aan mn beste vriendin laten zien en ook zij zag het!
Wat denken jullie???????

hoi,

mmmhh tja je weet wat ze zeggn he, na zoveel minuten mag je hem niet meer aflezen.
Dus deze is gewoon helaas niet geldig. ik zal als ik jou was ff wachten tot je NOD en als er geen ongie komt nog een testje doen. Helaas kan je meer niet doen.
Laten we hopen dat de uitslag positief is.

succes ermee.

xx Bambi

Helaas maar het is geen geldige uitslag, wat trouwens niet betekent dat je niet zwanger bent hoor.
Maar het is ten eerste nog te vroeg om te testen en ten tweede moet je de test aflezen binnen de gestelde tijd.

Zou gewoon over een paar daagjes opnieuw testen als je nog niet ongi bent.

Succes!

Ik heb hem al na 4 min. weggegooit en je kon hem tot 10 min. na het testen nog aflezen volgens de verpakking!

ja dat kan wel wezen, maar ik neem aan dat je later als 10 min. uit de prullenbak heb gehaald. Het kan namelijk ook een indrooglijntje zijn.
Ik snap dat je dit allemaal niet wil horen, maar je moet wel reeel blijven denken. En als je niet wil   wachten met testen op je nod , dan doe je ervan mij part nu 1 en dan de volle 10 min. kijken. Dan weet je nog niet zeker, omdat je te vroeg heb getest .

Hoop voor je dat je natuurlijk gewoon zwanger bent, maar hier kan je helaas niet van uitgaan.

succes.

xx Bambi

Ik ga na een paar dagen gewoon ff weer testen, maar van dat indrooglijntje snap ik niet helemaal!
Er staat een plusje nu en dat komt er alleen te staan als het in aanraking komt met de stoffen die in je urine voorkomen als je zwanger bent volgens de verpleegkundige die ik aan de telefoon had!
Zij zei dat ik ook gewoon ff weer moest testen maar dat de kans wel vrij groot was.
Maargoed we wachten gewoon even rustig af en kijken over een paar dagen wel even weer.
Zou in ieder gevalk geweldig zijn een broertje of zusje voor onze Dylan!
Nou meiden in ieder geval bedankt voor de reacties en ik hou jullie op de hoogte!

Hoi meissie,
Ik gun het je van harte, maar je hebt wel erg vroeg getest. Het resultaat van een test is na 10 minuten niet meer betrouwbaar. Daarom staat het ook in de gebruiksaanwijzing. De test reageert inderdaad op hcg-hormonen, maar bínnen die 10 minuten.
Heel veel succes bij de volgende testronde!
sterretje

Hoi meissie

Ik denk dat je wel zwanger bent er komt namelijk echt helemaal geen streep niet na 10 minuten niet na een dag als je niet zwanger bent. Althans dat is mijn ervaring. Doe de test maar eens opnieuw en wacht dan wel echt de 10 minuten ik denk namelijk dat ie wel verschijnt. Die streep reageert echt alleen op het hcg hormoon en als je dat niet in je lichaam hebt zitten doet het niets. Ik weet niet welk merk je hebt gebruikt maar zo zou het moeten zijn.

Succes
Lies

Terug
Bovenaan