hmmmmm positief????

Hoi Meissie

Nou die heb ik ook gedaan en toen ik zwanger was een kruis en toen ik niet zwanger was was er in geen velden of wegen een kruis te bekennen. Die is heel gevoelig die test en ik denk echt dat je gewoon zwanger bent en ik je mag feliciteren hoor.

Liefs
Lies

he meisie,

ik wil je niet teleurstellen maar wat andere zeggen is waar , k heb het zelf mee gemaakt,

had een clearbleu test gedaan , en er een tijdje niet naar gekeken na een tijdje wel maar was veel ste laat ahteraf, en ik zag een heel vaag streepje, ik aan me vriend laten zien end ie zag het ook, ik naar een vriendin toe , en die zag het ook, nou ik d8 ben zwanger ik dingetjse gekocht, om me ouders te verrrassen, en een digitale clearbleu gekocht, 2 keer getest en nee hoor stond al heel snel NIET ZWANGER, na 2 keer testen zag je het weer het zelfde niet met niet zwanger, nou die digitale is duidelijker dan met een streepje,

dus ik baalde als een stekker ik dacht ja maar die andere streep dan,

ik de ha gebeld en uit gelegt, ze zijden kom maar ff bloed prikken,   1dag later kon ik bellen voor de uitslag en ja hoor niet zwanger er zat niks van hcg hormonen in me lichaam dat aanduide dat ik zwanger was,

sorry dat ik het moe zeggen, ik hoop het wel dat je zwanger ben maar zal toch ff wachten met testen ,

veel s6 verders xxx suzette eerste kindje ronde 10

Ik denk dat je het beste een nieuwe test kunt doen. Wat bedoeld wordt met een indroging is: het lijntje dat moet aangeven of je zwanger bent of niet wordt toch vochtig. Door het opdrogen kan dat lijntje dan toch heel licht opkleuren en heb je een vaag streepje.
Er staat niet voor niets dat de test na 10 minuten niet meer betrouwbaar is. Dus als je meer zekerheid wilt is het enige wat je kunt doen: opnieuw testen of wachten tot je nod en als je niet ongie wordt dan nog een keer testen.

Groetjes,
mv tijs

Hoi,

Ook ik sluit me aan bij wat de meeste dames zeggen, dat je test niet betrouwbaar is.
Ik heb ook een keer een CB-test laten liggen en de volgende ochtend stond er ook een vage 2e streep. Nu heb ik deze test na mijn ongi gedaan en voor mijn vruchtbare dagen. Ik moest een uitstrijkje laten maken en mn ongi was nogal anders verlopen dan normaal, dus ik wilde zeker zijn dat ik NIET zwanger was als ik het uitstrijkje zou laten maken. Ik was ook idd niet zwanger, de volgende ronde wel tot mijn grote vreugde.

Ruim voor je NOD testen geeft vaak geen resultaat, dus als ik jou was, zou ik wachten tot je minimaal 1 dag overtijd bent en dan nog een testje doen. En idd de digitale van CB, volledig duidelijk; zwanger of niet zwanger, dus geen vage plusjes!

Hoop dat je straks lekker positief mag testen!

Groetjes Anoek

Hallo meisie 1981
Ik was benieuwd hoe het afgelopen is??????????????????
Ik hoop voor je een een betere test ik hoop dat je andwoord geeft ik zit met het zelfde alleen ik moet nog een week wachten.
Dus reageer PLEASE.
Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan