hobbezak, bolle, bolletje

Wie heeft er ook al last van? Opmerkingen over je postuur, van mezelf heb ik maatje 42 en ja ik wordt nu dikker, ben ook zwanger hoor!! Maar ik vind het zo jammer dat we niet gewoon volwassen tegen elkaar kunnen doen, en dus heb ik al te horen gekregen.
"goh jij wordt dik"
"ziet er niet echt flateus uit" "bolle" "is dat een boerenkiel? "
Oke ligt waarschijnlijk ook aan mijn zelfbeeld dat ik het me aantrek, ben al genoeg gepest vroeger op school. Laten we elkaar gewoon respecteren....... Hormonen of niet ik trek het me anders ook aan.

Moest even galspugen, wie biedt?

Hoi Nathalie,

Ik was een maatje 44/46 maar niemand zei er ooit wat van omdat ik best lang ben1.78 cm.
Nu zie ik er met 20 weken echt wel zwanger uit.

Maar onthoudt.....je bent wie je bent en wat andere mensen ook mogen zeggen, je bent mooi en nu ben je ook nog zwanger!!!! Probeer het niet teveel aan te trekken wat mensen zeggen!!!!

Er is zat leuke kleding te vinden voor jouw maat in positiekleding.

Veel liefs
M

Hoi Nathalie,

Helemaal eens met Marloes! Heb zelf maat 38 en in mijn 1e zwangerschap veel aangekomen (denk zelf rond de 20 kilo). Nu zwanger van een tweeling en tot nu groeit de buik naar voren en is de rest gelijk gebleven, maar ook ik krijg teksten als 'big momma' en 'dik peerd' te horen, haha! Wel van mensen die het 'lief' bedoelen en die ik goed ken, maar toch...

Probeer wijde kleding te vermijden, die flateren normaal al niet en als je zwanger bent dus ook niet! Accentueer je sterke punten en nu is dat zeker je buik!
Geniet ervan, zou zonde zijn als je dat zou laten verpesten..

Hoi Nathalie,

Helemaal eens met Marloes! Heb zelf maat 38 en in mijn 1e zwangerschap veel aangekomen (denk zelf rond de 20 kilo). Nu zwanger van een tweeling en tot nu groeit de buik naar voren en is de rest gelijk gebleven, maar ook ik krijg teksten als 'big momma' en 'dik peerd' te horen, haha! Wel van mensen die het 'lief' bedoelen en die ik goed ken, maar toch...

Probeer wijde kleding te vermijden, die flateren normaal al niet en als je zwanger bent dus ook niet! Accentueer je sterke punten en nu is dat zeker je buik!
Geniet ervan, zou zonde zijn als je dat zou laten verpesten..

Ach, trek het je niet teveel aan Nath!
Vaak zijn dat soort reacties ook een teken van jaloezie. Jij hebt namelijk wel een klein wondertje in je buik dat lekker aan het groeien is!
Wat voor maat je ook hebt, iedereen komt aan tijdens de zwangerschap! Ik heb zelfs gelezen dat het voor een baby ongezond is als de moeder minder dan 9 kilo aankomt. Gewoon lekker blijven genieten van je prachtig groeiende lichaam.

Liefs Elin

Ach, trek het je niet teveel aan Nath!
Vaak zijn dat soort reacties ook een teken van jaloezie. Jij hebt namelijk wel een klein wondertje in je buik dat lekker aan het groeien is!
Wat voor maat je ook hebt, iedereen komt aan tijdens de zwangerschap! Ik heb zelfs gelezen dat het voor een baby ongezond is als de moeder minder dan 9 kilo aankomt. Gewoon lekker blijven genieten van je prachtig groeiende lichaam.

Liefs Elin

Dank jullie wel meiden voor de lieve woorden.
Ik ben me er heel goed bewust van dat het voor het goede doel is, en zelf ben ik supertrots. Kan alleen niet zo goed slikken nu zeg maar.
Ik had bedacht na de tijd lekker weer op dieet te gaan. Vind het alleen zo jammer dat er dit soort mensen bestaan.

Terug
Bovenaan