Hobbies?!?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Ik vroeg me af wat jullie in je vrije tijd doen als jullie niet bezig zijn met klussen?

Ikzelf fitness 2 a 3 keer in de week.
Daarnaast teken ik sinds kort graag. Ik ben er nog niet zo goed in, maar ik haal er veel voldoening uit.

Ik schrijf ook brieven met levenslang gestrafte gevangenen in Amerika.
Velen kunnen hier geen begrip voor opbrengen, maar ik vind het fijn om mensen die in een nare situatie zitten een beetje afleiding te geven. Ze zijn al gestraft voor de dingen die ze gedaan hebben, het is niet aan mij ze te veroordelen. Ook hier haal ik veel voldoening uit. Het doet me elke keer weer plezier iets van ze te horen.

Ook borduur ik af en toe wat.  Ja ik weet.. Een oma-hobby.. Hahaha
Ik ben nu bezig met het borduren van beertje paddington.
Leuk om in te lijsten en op een toekomstige babykamer te zetten.
Borduren vind ik leuk omdat ik dan even lekker aan niks hoef te denken.

Ben benieuwd wat jullie doen om rust en afleiding te vinden in de spannende tijd van het zwanger proberen te worden.

hoi pom pom,

ik fitness twee keer per week, of soms 1keer en ga ik nog zwemmen.
verder houd ik van lezen (psychologische thrillers).
ik heb twee honden en twee katten waar ik ook de nodige tijd aan besteed.
mijn vriend en ik houden erg van films, dus kijken we regelmatig gezellig samen een filmpje.
soms puzzel ik wel eens, zo'n grote puzzel van 1000 stukjes.
al met al kom ik mijn vrije tijd prima door.
groetjes kwinty.

Hoi Pompom,
Wat leuk dat jij ook borduurt. Wij zijn mei 2006 verhuisd. Heb hier een flinke ontsteking in mijn rechter arm en hand opgelopen. Gelukkig gaat het de afgelopen maanden eindelijk weer beter. Ik heb tijdens mijn eerdere maanden flink geborduurd. Had een boel vriendinnen die zwanger waren en heb voor allen een geboortewerkje gemaakt met naam, datum etc. Loop nog wel een beetje achter, maar dat komt ook wel weer goed. Heb voorlopig nog voldoende te doen. Mijn moeder heeft me een kerstkleed gegeven wat ik zelf moet borduren. Pff, wel een hoop werk, maar denk dat het resultaat wel mooi zal zijn. Maar mijn eerste borduurwerkje was een dubbele Winnie de Pooh met een kader in het midden waar de foto van je kleintje kan bevestigen. Die bewaar ik lekker voor mezelf. . . .

Wat sport betreft, vroeger (10 jaar geleden) sportte ik dagelijks. Maar toen kreeg ik een ongeluk (niks dramatisch iemand viel tijdens een kermisattractie op mijn benen) waardoor ik blijvend letsel aan mijn knieën heb overgehouden. Mis het wel heel erg. Vond het altijd zo heerlijk om ff de spanning er uit te airobikken of steppen. Nu loop ik een paar keer per week of fiets ik. Het gaat gelukkig weer goed, dus ik heb vorige week mijn fitnesspas vernieuwd. Ik ga weer aan de bak zodra ik van mijn verkoudheid af ben. Ik hoop toch wat sterkere knieën te hebben voor de laatste maanden van de zwangerschap en ja als ik dan ook wat van die ruim 20 kg overgewicht kwijt raak is dat natuurlijk altijd meegenomen. hihihi

Apart dat je brieven schrijft met levenslang gestrafte gevangenen in Amerika. Het zijn natuurlijk ook gewoon mensen die ook afleiding nodig hebben en het contact met de buitenwereld zullen missen.

Verder hou ik ook nog van kaarten en het maken woordpuzzels zoals Zweedse puzzels. Het hoeft niet te moeilijk, mijn moeder doet tien voor taal op het hoogste niveau. . . . Pff, dat ligt toch wel een stuk boven mijn niveau. Hahaha

Groetjes,

Sara

Hoi Pompom

Ik fitniss 1 keer per week.
Koeien melken is mijn hobby (eigen veebedrijf) dat is heel leuk om te doen.
Ik speel (oefen) keyboard op dit moment op een laag pitje. Ik wil gaan beginnen met eigen sieraden  te maken.  En shoppen dat is mijn grootste hobby dit vind ik heel leuk en gezellig om te doen met mijn moeder.

Groetjes Sharine

Hoi meiden,

Wat doe ik graag? Een heleboel dingen, dus ik verveel me eigenlijk nooit.  Sieraden maken, beeldhouwen met speksteen, fitness 2 keer in de week, lekker in de tuin bezig zijn, bezig zijn met onze beestjes (2 honden, 3 katten, 2 cavia's, 2 konijnen, kippen, 2 geiten, 3 uilen en koi's), wandelen, fietsen en lezen.
Voor de rest geniet ik erg van mooi weer, m'n mannetje  en vakanties, heerlijk!!!

We  hopen over een tijdje een andere leuke bezigheid te hebben, want daar zijn m'n mannetje en ik beide ook dol op!!!  

Liefs Lientje

Wat een leuke hobbies allemaal!
En ook zo veel huisdieren!

Ik zelf heb 2 katten. Mijn hamster is helaas op 4 jarige leeftijd een tijdje terug overleden

hallo meiden,

leuk om het even over iets anders te hebben!
ik heb ook heel veel hobbies, maar moet zeggen dat alles wat ik doe als hobby is ook mijn werk. ik heb de Design Academy gedaan, dat was zo zwaar dat ik vond dat het tijd werd om mijn hart te volgen en voornamelijk producten te maken die ik zelf helemaal leuk vind. ik Maak dus kindermeubeltjes, muziekdozen ( voor bij een bedje of box), super leuke vloerkleden ( ook weer voor kinderen, hi hi) geboortekaartjes ( beetje anders: ikea handleiding hoe smeer je beschuit met muisje incl beschuit, boter en muisjes, concertkaartje etc) en wat ik echt in mijn vrije tijd doe, is het maken van........ muurschilderingen! echt heel erg leuk om te doen.
oh en nog iets, moet mijn aller grootste hobby niet vergeten! dat is mijn mannetje!
lekker samen leuk dingen doen!

groetjes Saarj

O wauw.. Muurschilderingen maken is wel heel leuk zeg!

Ga je die ook een maken voor je babykamer?

Terug
Bovenaan