A
Anoniem
Guest
Hey meiden!
Ik vroeg me af wat jullie in je vrije tijd doen als jullie niet bezig zijn met klussen?
Ikzelf fitness 2 a 3 keer in de week.
Daarnaast teken ik sinds kort graag. Ik ben er nog niet zo goed in, maar ik haal er veel voldoening uit.
Ik schrijf ook brieven met levenslang gestrafte gevangenen in Amerika.
Velen kunnen hier geen begrip voor opbrengen, maar ik vind het fijn om mensen die in een nare situatie zitten een beetje afleiding te geven. Ze zijn al gestraft voor de dingen die ze gedaan hebben, het is niet aan mij ze te veroordelen. Ook hier haal ik veel voldoening uit. Het doet me elke keer weer plezier iets van ze te horen.
Ook borduur ik af en toe wat. Ja ik weet.. Een oma-hobby.. Hahaha
Ik ben nu bezig met het borduren van beertje paddington.
Leuk om in te lijsten en op een toekomstige babykamer te zetten.
Borduren vind ik leuk omdat ik dan even lekker aan niks hoef te denken.
Ben benieuwd wat jullie doen om rust en afleiding te vinden in de spannende tijd van het zwanger proberen te worden.
Ik vroeg me af wat jullie in je vrije tijd doen als jullie niet bezig zijn met klussen?
Ikzelf fitness 2 a 3 keer in de week.
Daarnaast teken ik sinds kort graag. Ik ben er nog niet zo goed in, maar ik haal er veel voldoening uit.
Ik schrijf ook brieven met levenslang gestrafte gevangenen in Amerika.
Velen kunnen hier geen begrip voor opbrengen, maar ik vind het fijn om mensen die in een nare situatie zitten een beetje afleiding te geven. Ze zijn al gestraft voor de dingen die ze gedaan hebben, het is niet aan mij ze te veroordelen. Ook hier haal ik veel voldoening uit. Het doet me elke keer weer plezier iets van ze te horen.
Ook borduur ik af en toe wat. Ja ik weet.. Een oma-hobby.. Hahaha
Ik ben nu bezig met het borduren van beertje paddington.
Leuk om in te lijsten en op een toekomstige babykamer te zetten.
Borduren vind ik leuk omdat ik dan even lekker aan niks hoef te denken.
Ben benieuwd wat jullie doen om rust en afleiding te vinden in de spannende tijd van het zwanger proberen te worden.