Hobbies?!?

quote: PomPom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2007 20:36:13'));

O wauw.. Muurschilderingen maken is wel heel leuk zeg!

Ga je die ook een maken voor je babykamer?

is inderdaad super leuk om te doen, een kamer krijgt er een hele andere uitstraling door!
of ik t hier zo gaan doen als ik een babykamer in kan gaan richten weet ik nog niet.
heb zoveel andere leuke ideeen, wordt moeilijk om er 1 uit te gaan kiezen!
voorlopig blijf ik gewoon door gaan bij andere mensen! hi hi

liefs Saarj

Hey wat een leuke vraag!

Pompom, ik vind het geweldig dat jij schrijft met levenslang gedetineerden, heb er zelf ook wel eens over na gedacht om dit te doen, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik er niet genoeg tijd voor heb en niet consequent genoeg ben daarvoor, wil ze niet teleurstellen als er opeens even geen brief van mij komt... maar vind het echt heel goed van jou dat jij het doet, daar heb ik echt respect voor!

Goed nu mijn hobbies:

Ik fitness 2x in de week, lees graag en kijk graag naar films, verder lig ik graag in de tuin op mn ligstoel als het mooi weer is! En winkelen is ook een van mijn hobbies!
Reizen ook helemaal geweldig, maar helaas maar 1x per jaar!

Liefs Suus

He Pompom

Grappig dat je dat vraagt.
Naast het klussen, zijn we ook in huis aan het klussen. Er moet nog één en ander af voordat er nu echt een kindje zou komen. Om me heen zie ik dat als er een kleine komt er in die 9 maanden vooral door de mannen zo enorm veel gedaan moet worden dat het niet leuk meer is.
Ik heb het zelfde beleid als de huisarts, bij een zwangerschapswens geen verkeerde medicijnen en dus ook geen verkeerde klusjes in huis (verf op terpetinebasis enz.)
Ik studeer ook nog, maar op het moment wil ik het graag af gaan ronden, dus dat is min of meer ook een hobby van me.
Verder zit ik sowieso al veel achter de computer, dus ik surf regelmatig over het net.
We kijken regelmatig films en leggen veel bezoekjes af naar vrienden.

Veel plezier met het lezen over alle leuke hobby's.

Shanaz

PomPom, echt leuk .. Hoelang doe je dat nu? En hoe kom je erop? Zou het ook graag wel willen doen .. Zou je mij meer info kunnen geven?

Mijn hobbies; Nou ik winkel heel veel, heb een tasjesverslaving ondertussen al 35  Hou veel van auto's mijn vriend en ik plus vrienden gaan regelmatig naar van die meetings en evenementen.
Ook gaan we vaak 'savonds naar vrienden toe even buurten.
Op dit moment ook veel aan het klussen etc. Uhm .. Ik puzzel ook van die woordenpaspuzzels of hoe je ze ook noemt!

Ik schrijf nu iets meer als een jaar. In totaal met 4 gevangenen.
Op deze site kun je veel informatie vinden.
http://www.prisonworld.nl/news.php
Op het forum staat ook veel informatie en er zijn een hoop dames (en heren) met erg veel ervaring.
Het is inderdaad toch een binding die je aan gaat. Dus voor je aan zoiets begint moet je erg goed nadenken of je zeker weet dat je het wilt.
De mensen waar je mee schrijft rekenen op je, dus ook als je even geen zin hebt zul je even zin moeten maken.
Het geeft me echter zo veel voldoening en ik heb er zo veel plezier aan dat dit voor mij geen enkel probleem is.

Suusle:
Oo wat lekker! in de tuin liggen..
Helaas heb ik alleen een balkon

Shanaz:
Wat studeer je?

Maike_:
35 tasjes!!!
Jeetje! waar laat je die allemaal?
Heb je een tasjes kamer?

He Pompom

Ik studeer maatschappijleer. Best leuk, wel veel in de kranten lezen (véél minder leuk). Maar ik wil voor de klas, dus dan moet je toch een vak kiezen.
Ik vergat te vertellen dat ik een half jaartje geleden een naaimachine heb gekocht.
Ik heb door m'n studie nog niet veel projectjes gemaakt. Maar een zoompje en een kussenhoesje wil me nog wel lukken.
Beetje oefen he, als ik straks kleine kleertjes moet maken moet ik niet alles fout doen!

Groetjes Shanaz

Terug
Bovenaan