hobby's

Ik lees wel eens over een aantal fanatieke moeders onder ons die naar de sportschool gaan. Nou , ik niet hoor, niet mijn hobby.
Ik houd van online-gaming op de playstation. Ik speel socom3 (schietspel) en dtm3 (racespel) met jongens uit een 30+clan (ben de enige vrouw in de clan). Ik kom er alleen niet aan toe nog met al dat gevoed en gehuil 's avonds.
Ik speelde nog bij een muziekkorps, maar daar begin ik nu niet meer mee, omdat mijn papa (de dirigent) gedaan heeft gekregen daar.
Verder geef ik op zondag kindercatechese in de kerk aan 11/12-jarigen; nou ja, hobby, vrijwilligerswerk is het dan meer he.
Als echte basisschooljuf kan ik natuurlijk ook nog gitaar spelen ;-)

Wat zijn jullie hobby's?

Mijn hobbies zijn onder andere lekker een boek lezen, lekker dagjes weg als het maar ontspannend is...een warm bad doet het ook altijd goed. Ik ga wel naar de sportschool, maar het is ook niet mijn hobby...ik doe het alleen omdat ik totaal geen conditie meer heb en omdat ik mijn buikje kwijt wil.

ik moet wel bekennen, sinds Jordy er is heb ik weinig tijd voor deze leuke dingen. Probeer het wel, maar meestal blijft het bij een kwartier en in de avonduren heb ik er vaak geen puf meer voor. Jammer genoeg.

Maar goed, tijd met mijn kind doorbrengen als hij weer in een vrolijke bui is, maakt een hoop goed hihi

groetjes Diana

Hmm, ik werk 48 uur in de week en moet vaak in weekend studeren, dus echt tijd voor hobby's heb ikniet... Ik hou wel heel erg van lezen en in rustige tijden schreef ik ook weleens verhaaltjes. En als ik geld heb hou ik van shoppen... Maar dat is nu echt verleden tijd, ha ha!

Groetjes, Karin
mama van Christian (11 weken)

Hallo allemaal,

Ik hou heeeeeel erg veel van lezen. Zowel tijdschriften (Flair, nu ook Kinderen) als literatuur (graag oudere  boeken/klassiekers bv Tolstoj maar soms ook literaire  thrillers). Ik kan echt mijn lol op met de bv dus.  Ik lees echt alles wat los en vast zit en ga nooit zonder leesvoer op pad.
Daarnaast houd ik  erg veel van wandelen, dat doe ik dan ook heel veel, en van spelletjes doen (Scrabble, Mah Jong, Kolonisten, Klaverjassen, eigenlijk alles).
Ook kook en bak ik graag.

Voor mijn zwangerschap kon ik ook lekker slempen met vriendinnen in de kroeg met veeeel wijn en veel te veel sigaretten. Naar het café ga ik nog wel, maar dan aan de thee en zonder sigaretten. Mijn huiselijke kant (zie boven) heeft gewonnen....

Ben benieuwd wat jullie graag doen.
Gr Irene

Hallo

Ben ik een van de weinigen die wel graag naar de sportschool gaat??? Ik kom er helaas nog niet aan toe, maar zou wel graag willen! Ik ging 2-3x per week naar bodypump , fitness en aerobics. Mijn sportschool is heel gezellig met leuke mensen, dus na het sporten lekker de suna in en kopje koffie drinken (kan soms een paar uur duren...)
Gelukkig hebben ze kinderopvang!
Ik kan echt niet wachten om weer te gaan sporten. Bij de koffie heb ik me inmiddels met zoon alweer aangesloten, nu de rest nog.

Groeten, Rosanne

Hoi,hoi,
Ja, echt hobby's heb ik niet. Ik vind het lekker om te wandelen(met Evi natuurlijk) lees graag tijdschriften. En het liefst in bad. Om echt een boek te lezen heb ik geen geduld, zou dan het liefst aan het eind beginnen om te weten hoe het afloopt hihihi. Verder heb ik de sportschool nog niet gevonden. Ben er  nog over aan het nadenken wat ik wil.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan