hobby's

Ook ik lees graag. Dat is voor mij echt de ultieme ontspanning. Verder kijk ik graag films, winkel ik graag en ik kan niet wachten tot ik weer een keer naar de sportschool kan. Op dit ogenblik voel ik me daar nog te moe voor.
Verder lijkt het me heerlijk om weer eens een avondje te stappen.
Groetjes.
Monique mv Nick (10mrt)

Ook ik ben een echte lezer: boeken, tijdschriften, forum, ik lees echt alles en ieder genre. Ik zit Esther af en toe al voor te lezen. Prentenboeken met felle kleurtjes vindt ze al leuk om te kijken.
Verder wandel ik graag en nu ik een kind heb kom ik er ook toe om het te doen.
Ik heb altijd veel gezeild en we gaan binnenkort kijken hoe we de maxi cosi vast kunnen zetten in de boot zodat we met Esther kunnen gaan zeilen.
Wat ik ook graag doe is lekker met mijn man en/of vrienden uit eten of naar de bios en dan lekker verder kletsen in de kroeg of zo.

Behalve zeilen kom ik overal nu wel weer aan toe. Ik ben er eigenlijk verbaasd over hoe normaal het leven na 3 maanden weer is geworden...

Groetjes,

Eveline

Hallo,

Mijn hobby is voetbal. Ik heb nu al een dik jaar niet gespeeld en het begint nu echt goed te kriebelen. Volgend seizoen begin ik weer. Hopelijk is het te combineren met de kleine man.
Mijn vriend voetbalt ook, dus we waren elke zondag op het voetbalveld te vinden.
Nu ga ik samen met mijn kleine man naar wedstrijden kijken. 's Morgens van de dames en dan nog 1 wedstrijd en dan naar huis. Of mijn vriend blijft 's morgens nog met Wout thuis en komt dan vlak voor een voeding naar de voetbalclub en dan kijk ik 's middags nog naar de wedstrijd van mijn vriend.

Maar ik heb sinds kort een nieuwe hobby: babyzwemmen. Zo leuk.

xx Nicole

Hoi,
ook ik ga naar de sportschool, maar niet omdat ik dat nou zo geweldig vindt. Ik ga met een vriendin en als ik daar ben vind ik het meestal wel ok. Het is meer omdat ik echt iets aan mijn conditie moet doen. Verder doe ik volleyballen, maar dat heb ik nog niet opgepakt. Waarschijnlijk over een paar weekjes weer.
Verder zwem ik op de zondagochtend. Lekker met mijn moeder en zusje baantjes trekken. Heerlijk.
Ook houdt ik erg van zingen. Heb jaren zangles gehad, maar ben daar nu ook even mee gestopt. En heb in meerdere koren en bands gezongen. Mijn laatste band daar ben ik onvrijwillig mee moeten stoppen, zoals sommigen van jullie misschien hebben meegekregen.
Ik lees heel graag, heb alleen na de bevalling geen boek meer aangeraakt. Kom er niet toe.
Groetjes Veerle

Ik ga ook binnenkort weer beginnen met sporten, maar niet omdat ik het zo leuk vind, ik heb gewoon geen conditie meer (loop al te hijgen als ik twee trappen op moet rennen  ).
Mijn hobby is lezen, en dan het liefst hele dikke thrillers. Alleen heb ik nu een probleempje: een peuter en een baby met bv! Ik kom niet meer aan die boeken toe, en als ik het probeer moet ik telkens teruglezen om te kijken waar ik was gebleven, haha!
Wandelen is ook favoriet hier, we wonen dicht bij het bos dus we zijn er zo eventjes "tussenuit".
groetjes van Ruth
oh ja, ik ben ook juf, maar kan absoluut geen gitaar spelen!

Terug
Bovenaan