hobby

A

Anoniem

Guest
ik was benieuwd of jullie ook hobbies hebben?
die van mij zijn ..... beetje sporten ( als ik tijd heb , niet meer zoveel helaas)
lekker aanrommelen met annique ( wandelen , bla bla of is dat geen hobby hahaha)
ik maak wenskaarten en verkoop ze op marktplaats
en ik scrapbook
verder druk genoeg haha
liefs sandra

Hoi,

Ik ben net weer helemaal fanatiek met mijn hobby 'naaien'.
Voordat ik een dochter had, was ik vooral bezig met patchwork/ quilten.
Maar ik heb net mijn eerste zomerjurkje voor Wieteke af. En hij is zo leuk geworden en hij staat erg schattig. Dus ik ben weer helemaal fanatiek. Heb al nieuwe stof klaarliggen.
Verder sport ik ook graag (binnenkort weer wat fanatieker) en wandel veel.
En mijn (vroegere) werk is ook mijn hobby: musiceren.

Genoeg te doen dus, want Wieteke vraagt natuurlijk ook de nodige aandacht.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Hoi,

Ik vind alles op knutsel en handwerkgebied heel leuk, maar scrappen blijft mijn hobby. Borduren doe ik ook, maar niet altijd!

Groetjes Hanneke

Hahaha, ik lees dat jullie allemaal knutsel-hobby's hebben. Die heb ik namelijk ook. Ik teken graag, ontwerp cd-hoesjes voor bandjes, borduur kussens en werk graag met textielverf. Ik doe ook aan boksen, speel basgitaar en rij graag motor. Ook vind ik het heerlijk om met onze pick-up de hort op te gaan. Naast de zorg en aandacht voor Dean genoeg te doen dus.

Groetjes,
Nelly.

Ik ben niet zo van knutseldingen. Moet toegeven dat ik het erg leuk vind en ik ben ook best wel creatief, maar ik heb (lees: neem) er gewoon de tijd niet voor.
Ik zing erg veel. En alles wat daaromheen hangt (optreden, kerkdiensten, muziekstukken enzo) neemt veel tijd in beslag. En dan heb ik dus niet zoveel tijd meer over voor crea-dingen.
Maar ik doe alles met muziek met heeeeel veel plezier.
O ja en winkelen doe ik ook heel graag. Als ik geen reden heb, dan verzin ik er wel één (of twee of drie)
Liefs Nelleke

Mijn hobby (zeg maar gerust meer dan een hobby) is mijn paard. Natuurlijk is Marit mijn aller aller grootste passie!

Ik rij graag paard en nu het mooie weer er weer is lekker skaten.
We zijn op marktplaats opzoek naar een jogger (3 wieler met handrem) zodat ik lekker met Yoëll kan skaten.
Verders maakte ik sieraden, maar daar heb ik de tijd niet zo meer voor, vind het veel te leuk om met Yoëll vanalles te doen.

Pauline

Mijn hobby is fotograferen en drie keer raden wie nu de pineut is? Mijn dochter! haha
Een andere hobby is in tuin zitten, of geldt dat niet als hobby?  

gr
Marielle

Terug
Bovenaan