hobby

Sja, Stef is tegenwoordig natuurlijk mijn grote hobby....
Verder zing ik ook heel veel en is dat voor mij het leuksta wat er is. Het werkt ook zo vreselijk ontspannend! Ook ben ik dol op winkelen, net als Nelleke vind ik altijd wel een reden om even de stad in te gaan..... En dan last but not least.....
Het forum! Haha, altijd erg leuk om even alles te lezen en me overal mee te bemoeien...haha

Liefs Annet

Phoe hobby's....Ja ik heb er ook wel een paar....

Lekker met mijn hond wandelen....Heerlijk met dit mooie weer...
Natuurlijk ook lekker shoppen...Internetten.....Beetje vanalles wat op internet...forummen en msnen en hyves haha!
Het is mischien een beetje kinderachtig maar ik ben aan het nummertjes schilderen...Voor bij Senna op haar kamer....Ik heb er nu al 2 af...Met hondjes en katjes....Vind het erg leuk om in lijstje bij haar op de kamer te doen...
En ik had sinds kort een naai cursus gedaan....dus ben ook een beetje aan het knutselen....Probeer kleding te maken maar wil nog niet echt lukken haha!

mmm. hobbies? Is bankhangen op zondagmiddag ook een hobbie?!! Ik sport graag (volleybal) en shoppen is een dure hobbie....en hobbie is eigenlijk wel koken, lekker allerlei nieuwe dingetjes proberen. En nu het weer lekker weer wordt weer lekker motor rijden. Lang geleden dat ik op dat ding gezeten heb.....

groet

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Leuk om te zien dat het scrappen ook hier wel een beetje populair is! Ik mag ook graag 's avonds een uurtje foto's van Thomas wegscrappen! Verder heb ik een redelijk gevulde boekenkast. ( Met boeken die ik allemaal gelezen heb ja! HAHHA! ) En ik doe nog steeds een poging om sporten weer leuk te gaan vinden maar dat schiet nog niet héél hard op. In één sport wordt ik wel steeds beter: Illegaal forummen op het werk....

-X- Marieke

Wat erg: ik vergeet iets. Ik besteed erg veel tijd aan de voetbalclub hier. Ik heb geen bal verstand van voetbal, en dan ook echt géén bal! Maar ik doe heel veel in de activiteiten commissie. Zo zijn we nu druk bezig de koninginnedag op poten te zetten in het dorp en omstreken!! Word weer mega-feest!!!

tja mijn hobbies liggen nog op zolder
borduren,kaarten maken van dat soort dingen
maar ik kom er niet aan toe heb eigenlijk ook
nog niet veel zin om het weer op te pakken
wat ik momenteel wel veel doe is wandelen
kilometers leg ik af en Lorenzo vind het ook leuk
om er op uit te gaan en het nog een s goed voor de
conditie die was toch ver beneden nulpunt

Bianca mv Lorenzo

Mijn hobbie is ook paardrijden.   Ik heb zelf 2 paarden, die hier thuis op de boerderij staan.   Dat is wel makkelijk, zeker nu met Mark.   Ik heb alleen al sinds dat ik zwanger raakte niet meer gereden.   Dat komt ook omdat er hier in de winter veel sneeuw ligt en het erg koud is, dus dan ga je niet zo gauw rijden.   Nu ik het over sneeuw heb, skieen doe ik ook erg graag!!   2 Uur rijden bij ons vandaan, kun je 'swinters erg mooi skieen.   Verder heb ik niet echt veel hobbies.

Terug
Bovenaan