Hoe ‘s nachts baby kleden?

Onze meid is 'n halfjaar en ik vind 't ook nog steeds lastig.. Ze slaapt nu in 'n romper zonder mouwen en zomer slaapzak zonder mouwen. Ik heb er wel 'n dun lakentje overheen omdat ik heel straks instop. Ze is nogal druk met bewegen en zo bijft ze wat rustiger, maar deze doe ik niet hoger dan haar beentjes. Morgenvroeg ligt ze helemaal onder dat laken uit hoor. 

Hoi! Mijn dochter is 10 maanden en haar kamer is ook ongv zo warm ik heb wel een raampje op een kier dus het koelt snachts best af..
ik doe hhaar als het ongv 22,5 grade op haat kamer is een romper spaghetti bandjes met daar overheen een pyjama pakje met korte mouwtjes en korte beentjes en dan een hele dunne slaap zak van de Hema 
toen we laatst hele warme dagen achter elkaar hadden was het ongv 23,5 a 24 grade op haar kamer dan doe ik alleen een rompertje spaghetti bandjes en daar overheen weer die dunne slaapzak 
ik denk ook altijd dat wij het warmer hebben dan zo een kleintje die slaapt alleen in der bedje ik lig tegen Mn man aan geplakt 
en volgens mij bewegen wij ook veel meer dan baby’s in onze slaap 
maar je kan ze beter te koel aan kleden dan te warm 

Ik doe meestal een romper met lange mouwen, lakentje en dekentje. Boven de 26 graden een romper met korte mouwen. Ik vind het anders te fris aan zijn armpjes. Die liggen ook boven de dekens. 

Hier slaapt de kleine in een romper zonder mouwen in een zomerslaapzak zonder mouwen. Als de kamer boven de 20 graden is, is het al warm voor ze. Als je denkt dat ze het koud heeft, voelen in de nek. Benen en armen zijn niet geen goede thermometers. We hebben op de babyfoon met temperatuur en komt 's nachts niet onder de 22,5. Dat het buiten kouder is, betekend niet dat de warmte in huis ook zomaar weg is. Vooral niet nu het al weken zo is.

Terug
Bovenaan