Hoe aankleden?

Nee hoor elke, niet aan jezelf gaan twijfelen. Onze zoon draagt 's nachts ook alleen een romper met korte of geen mouwen, een pyama met lange mouwen (ook het broekje) en een slaapzak zonder mouwen aan.

Mijn moeder is nu een stuk met hem aan het wandelen zodat ik zo even wat kan werken thuis. Hij zit nu in de wagen met zijn winterjas aan, en omdat het vannacht gevroren heeft een muts en sjawl. Meestal heeft hij die niet op/om en dus alleen een jas aan. Wantjes, daar doen we helemaal nog niet aan. Hij trekt ze uit, en lijkt geen last te hebben van de kou aan zijn handen. Als het echt koud is stop ik ze wel onder de deken.
Aan zijn voeten heb ik vandaag niets. Soms heeft hij sokken aan, maar de voetenzak is zo warm dat ik het niet echt nodig vind. thuis, binnen loopt hij trouwens ook vaak op blote voeten en soms heeft hij dan zijn sokken aan.

Groetjes Liesje

Hee meiden!

Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Zo te lezen, doe ik het niet veel anders met Steyn.

Gaan jullie trouwens fietsen met de kleintjes, ook als het wat frisser is buiten?

x Mir.

hoi hoi,

ook al is het kouder,dan gaan we gewoon fietsen,zowiezo maandag en vrijdags dan moet ik hem naar de oppas brengen en de andere dagen,gaan we soms naar de kinderboerderij,even naar opa en oma,naar vrienden,naar de winkel enz....ook al is het koud!!!met sjaal om en een dikke jas is er niks aan de hand volgens mij?!alleen als het regent dan niet!!!

groetjes nienke

quote: Mimi1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2008 03:30:19'));

Hee meiden!

Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Zo te lezen, doe ik het niet veel anders met Steyn.

Gaan jullie trouwens fietsen met de kleintjes, ook als het wat frisser is buiten?

x Mir.

Ja, zeker kleine stukjes en dan goed inpakken. Dan is een marjot onder de broek absoluut een aanrader. En natuurlijk een windscherm!

Jazeker gaan wij fietsen, ook als het wat kouder is.Ik doe mitch dan een muts op en zijn wantjes en een sjaal, gaat hartstikke goed, hij vind het ook geweldig en houd ook zijn muts goed op, moet je nu echt wel doen hoor. ze hebben zo een koutje te pakken.
mitch slaapt in een piama, nu een badstof of flanel en dan een lekkere warme slaapzak. ik doe al sinds hij al 9maanden is geen dekentje meer, die traptje altijd van zich af. hij slaapt goed, heb ook nooit zijn verwarming aan in zijn kamer. er zijn wel buizen die daar lopen , en die zijn wel warm, dus het is ook nooit echt koud op zijn kamer
overdag gewoon lekker aankleden en als we wandelen, heb ik zo'n voetenzak, heerlijk.

Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te kijken wat ik zelf aanheb en dan doe ik Aimée een laagje meer aan!
Ze draagt nogsteeds een romper met lange mouw, overdag en snachts.
Overdag heeft ze een truitje erover of een vestje en een broekje of i.d. Als we naar buiten gaan een gevoerd broekje met vaak een legging eronder een warme jas en een mutsje op. Ze heeft een hekel aan een voetenzak dus die hebben we uit de wagen gehaald en ook wantjes trekt ze meteen uit. Ik denk dat ze zo zelf aangeeft dat ze dat te warm vindt!
S'nacht draagt ze een pyama, vaak uit 1 stuk die vind ik het meest praktisch met een 'drukke' slaapster en een slaapzak (zonder armen), een deken heeft ze nooit gehad maar is ook niet nodig het is altijd zo'n 20 graden in dr kamertje (zonder verwarming!)
Ik check wel altijd smorgens of ze niet koud aanvoelt of juist warm!
Overdag slaapt ze met shirtje en zonder broekje in dr slaapzak!

Liefs L81

Terug
Bovenaan