hoe afvallen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Zoals menigeen ondertussen weet zijn er een aantal van ons bezig om alle extra kilo's kwijt te raken.Maar volgens mij zijn ze nogal aan mij gehecht en willen geen afscheid nemen.
Wat doen jullie om af te vallen?
Houden jullie je aan een dieet of gaan jullie gewoon minder en gezonder eten of zitten jullie dag en nacht in de sportschool.Als je daar tijd voor vindt.

Waar hebben jullie ervaring mee,zowel positief als negatief?

Groetjes Jessica

jajajaja geef ons de gouden tip!!!hahahaa.
ik probeer het met gezonder en minder te eten,en vooral niet te snoepen,en chips eten.om naar de sportschool lukt niet,dus doe ik maar proberen veel te wandelen.en heb zo,n crosstrainer thuis(staat meer te verstoffen)

groetjes petra

Hoi Hoi

Zelf ben ik zeer voorstander van de weightwatchers. Het is wel veel tellen, maar je raakt er handig in. Je kunt jezelf met deze manier van leven ook af en toe nog iets gunnen he? Ik ben zelf al een poostje bezig met ups en downs maar zit dan nu wel 5 kilo onder mijn begingewicht van voor de zwangerschap..Anders had er zeker weer 2 kilo aan gezeten. We moeten nog wel verder hoor, maar het blijft moeilijk he?

Succes allemaal

Groeten Kirsten

Hai,

Hier ook zoeentje waarbij ze er maar zeer moeilijk af gaan. Van de 20 heb ik er nog 9 te gaan. Sonja Bakker werkte bij mij erg goed alleen toen ik ging werken werd het te lastig om alles mee te sjouwen aan crackertjes ed aangezien ik geen vaste werkplek heb. Nu doe ik op aanraden van een vriendin Biamed. Dit gaat via de ha en het is vooral erg makkelijk. 2 x per dag een flinke bak yoghurt met voedingssuplement en 's avonds een fikse koolhydraatrijke maaltijd. Het is te doen en helemaal als je erg druk bent met een kind.

Gr.Ing

Ik ben aan de Sonja, het tweede boek. Dit werkt voor mij goed. Er staat uitgeschreven wat ik mag hebben en daar hou ik me aan. Ik ben een echte zoetekauw en als ik echt hunker naar zoet, neem ik een suikervrij snoepje. Bij de ah heb je mierzoete fruittoffees, erg lekker. Dit boek is niet zo streng, ik zit nu in de 7e week. Na de 8e week ga ik beginnen met boek 1. Deze is wat strenger.
Mijn ervaring is dat als het helemaal voor mij uitgeschreven is, ik mij er makkelijker aan kan houden dan als ik het zelf zou moeten verzinnen. Dan denk ik toch met mijn maag
En zoals ik al eerder in berichtjes gezet heb, ik hou dit alleen vol doordat ik af en toe een echte sasdag inplan. Daar leef ik echt naar toe.
Nog 8 kilo de komende 3 maanden. Dat is mijn doel. Daarna nog vijf, maar op de verjaardag van mijn dochter wil ik maximaal 80 wegen en dat hou ik voor ogen. Dat werkt bij mij ook; een concreet doel.

Hoi ik ben gezegend met dat ik niets hoeft te doen om af te vallen, maar wat ik hier uit de voorgaande reacties opmerk, is dat iedereen het alleen maar over het voedsel heeft, maar bewegen is daar ook heel belangrijk bij. Ik doe aan turnen....niet een sport die ik iedereen zou aanraden, maar daar verbrand ik behoorlijk wat en train ik m'n spieren, zodat alles weer steviger is. Maar misschien vinden jullie spinning iets leuks om te doen....het is even zwaar en wennen in het begin, maar het kost je maar 1 uurtje in de week, waarbij je heel veel verbrand en gelijk je beenspieren, je armspieren en je kont etc in vorm brengt!

En ik zeg altijd tegen iedereen, eet je ontbijt, je lunch en je avondeten en beweeg ook voldoende, 's avonds na 20 uur, alleen nog maar water drinken en dan moet het al een stuk sneller gaan.

Succes dames!!

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 30 kilo aangekomen, bij de 2e 25 (maar toen zwaarder begonnen)

En dit gaat er echt niet vanzelf af, in elk geval niet in het tempo wat ik wil.

Ik ga zo vaak mogelijk sporten, ik de praktijk komt dat neer op 3 keer (meer lukt gewoon niet ivm kinderen, werk, huishouding)

Daarnaast eet ik naast 3 maaltijden alleen gezonde tussendoortjes.

Ik ben er nog lang niet, maar val toch iedere week wel wat af.

Hopelijk kan ik komende zomer weer in bikini. Dat hou ik maar in gedachte, en zo lukt het om verder te strijden.......

Groetjes,
Eveline

Ja het blijft een drama he dat afvallen, ik weet er alles van. Ik weet ook wel hoe die kilo' s er zijn aangekomen hoor, gewoon door het mondje, ik vind gewoon de verkeerde dingen lekker! Ik ben ook maar weer begonnen met afvallen vorige week, ik was tijdens mijn zwangerschap ong. 26 kilo aangekomen. . .   die zijn er gelukkig wel af maar ik heb toch andere verhoudingen gekregen want hoewel ik lichter ben dan voor mijn zwangerschap heb ik toch nog een dikkere buik want sommige broeken gaan niet dicht. Maar goed ik dwaal af, wat zijn mijn afvaltips? Ach ik denk dat we het zelf wel weten:
goed ontbijten, 3 gezonde maaltijden op een dag (2 ons groente, 2 stuks fruit) en vooral veel water drinken, niet snoepen (denk ook aan de verborgen vetten) en uiteraard bewegen maar dat schiet er bij vaak bij in. (ik haat de sportschool).
Nouja ik ben in de 1e week alweer 1,9 kilo afgevallen dus op naar week 2!
Succes allemaal met afvallen,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan