hoe betrokken zijn jullie mannen?

hihi leuk onderwerp!
mijn vriend vraagt iedere keer als we wiebelen: "gaan we nu voor het kindje" met een big smile op zijn gezicht! hij zou alleen nooit zo;n forum als dit bezoeken om met andere te kletsen

Hoi allemaal,
Ik vertel het mijn vriend wel wanneer het weer zo ver is, maar meer uit prakitsche redenen. Hij werkt met ploegendienst en dan komt het regelmatig voor dat we er ’s avonds geen tijd voor hebben. Dus dan maar ’s ochtends of ‘s middags. hahahaha. Ik ben deze maand met speeksel-ovu test begonnen en hij vraagt wel elke keer naar het resultaat. Ik werk ook met fertility friend en ook daarvan vraagt hij wat hun analyse is over mijn data. Erg lief. En mijn temp. natuurlijk, heb nu al 10 dagen lang (na mijn ei) een hoge temp dus wie weet. Maar hij blijft wel nuchterder dan ik. Kan niet wachten tot vrijdag ;-P

Liefs,

Sara

Hallo allemaal,

ik ben er al wel een behoorlijk tijdje mee bezig, maar mijn kerel nog niet zo. Hij vond het eigenlijk nog maar niets, en vond zichzelf nog te jong.
2 weken geleden zijn we begonnen met foliumzuur, omdat het waarschijnlijk niet meer zo lang zou gaan duren om zwanger te worden. Maar we durven de knoop niet door te hakken.
Zegt 'ie vanavond tijdens het eten ineens; 'zullen we stoppen met condooms?'
Dat kwam voor mij nogal onverwacht, weet nu niet of ik er wel echt aan toe ben. Lastig hoor! Ik heb op dit moment geen vast contract, dus we weten niet hoe zwaar we dat mee moeten laten wegen.
Ik zit net een paar dagen voor mijn eggie, wat het dus extra moeilijk maakt, want misschien  ben ik wel direct de eerste ronde zwanger (die kans is volgens mij niet echt groot, gezien jullie verhalen, maar toch). Voor mijn gevoel gaat het dan allemaal wel heel erg snel.
Wat zouden jullie doen? Gewoon ervoor gaan, ook als je nog niet 100% achter staat?

Groetjes, Dubio82

Hey hallo allemaal,

We zijn nu 8 maanden bezig en zit nu in een medisch traject.  In het begin was mijn vriend niet echt betrokken en sprak hij er eigenlijk  bijna niet over terwijl hij  het  wel wilden en aan gaf dat hij wilde. Maar zins de laatste 3 maanden is het hee volgens mij ben je vandaag vruchtbaar hahaha (dat was voor hem dus elke dag haha). En nu we het aan de mensen  hebben verteld is hij toch nu al wel trots dat we bezig zijn. En opgelucht dat we in de molen zit. Hij vind het nu helelmaal geweldig.
Succes allemaal
gr anjim

Leuk om al jullie reacties te lezen.

Wij hebben het er samen wel veel over..ik wil vanaf januari al graag stoppen met de pil

maar hij vond het nog te vroeg..helaas. nu hij er ook achter staat heb ik vorige week mn

laatste pil gehad, en ben nu 3 weken aan de foliumzuur! Heb er echt zin in haha!!

Mijn man is wel nuchterder dan ik ben, maar hij leeft wel mee en heeft er ook zin in.

Dit forum vindt hij wel onzin, maar daar is hij misschien ook wel een man voor

Nou meiden, veel klus   plezier!!

doei doei

groetjes

wat een leuk onderwerp. Ik heb het me ook wel eens afgevragd hoor. Ik heb gelukkig een hele lieve man, die juist dit forum voor me heeft opgezocht!

Kijk al een paar maandjes mee, maar ben pas sinds deze week actief aan het schrijven. Na 8 rondes hoop je toch wel eens zwanger te zijn en helaas niet. Fijn om te lezen dat er dan lotgenoten zijn.

Terug
Bovenaan