hoe betrouwbaar is een test

Hoi Rappy,

Oh dat had je er niet bij gezet dat je voor die "ongesteldheid" ook een negatieve test had. Dat is het niet aannemelijk dat die " ongesteldheid" een miskraam is geweest. Tenzij je ervoor nog een laag HCG gehalte had, tijdens de bloeding wel weer hoger en de laatste keer weer laag. Dat het alsnog een miskraam is geweest. Maar het is allemaal koffiedik kijken helaas....sommige vrouwen bloeden de hele zwangerschap lang en krijgen een gezond kindje. Zondag duurt lang, wachten duurt lang, I know, ik zit al in ronde 10...
Succes en sterkte!

Liefs Joy

Oh wat herkenbaar Rappy, We zijn bijna de zelfde tijd gestopt met de pil (ik ben 30 dec gestopt nl en 4 jan ong geworden) En nu nog steeds niet hihi. Heb wel 2 x een kruidvat test gedaan. Ga nu maar een clearblue test kopen om te kijken wat die zegt. Heb hier al mee gelezen dat het ook 2 maanden kan duren voordat je ong opgang komt na het stoppen. we zien wel. Wil wel ff zekerheid voordat ik op vakantie ga want anders kan ik tijdens het apresskieen nog een biertje drinken hihi:)
succes ermee!

Terug
Bovenaan