Hoe braken jullie vliezen?

Als het hoofdje van je kindje al laag zit kan het zeker zo zijn dat er niet veel uitkomt, inderdaad even verloskundige bellen hoor!

Hi, ik heb nooit een “knap” gehoord, maar wel gevoeld, daarna werd me buik heel hard, alsof het onder veel spanning stond?. Er liep alleen water langs me been.

Ik heb ook nooit een 'knap' gehoord, maar wel de vliezen in ééns gebroken. Ik had wel een soort gevoel alsof er iets ging gebeuren, dus ik ben direct van de bank opgestaan en zodra ik stond was het net alsof er een waterval uit kwam. Mijn kindje was al volledig ingedaald, maar toch een flinke plas (heel m'n broek was nat, haha). Dit was overigens met 37+6, onze zoon is met 38+0 geboren (drie uur nadat mijn vliezen waren gebroken, maar de geboorte was na 12 uur 's nachts). Bij mij begonnen de weeën ongeveer een uur nadat de vliezen gebroken waren. Dus wellicht toch even de VK bellen voor de zekerheid!

Ik heb geen knap gevoeld, maar werd wakker omdat ik middenin een zwembad lag ? maar het is volgens mij bij iedereen anders, dit klinkt toch echt alsof je vliezen zijn gebroken! Succes!!

Terug
Bovenaan