hoe dan jullie dat met de autostoel??

hallo dames!!
bedankt voor jullie adviezen!!
nu voel ik me er tenminste wat zekerder erin!! je kijkt op internet van hoe of wat en dat staat er allemaal zo makkelijk...niet dus!! hihi!!
oja,vroeg me af of het stoeltje dan ook voorin mag??hebben we met de maxiosi wel altijd gedaan,we hebben geen airbag. lijkt me nog makkelijker voorin,maar weet niet of dat veilig is??
we gaan het wekend hem erin doen,want de maxicosi is erg klein,het is ook al zo'n grote boy!!
groetjes mij

Hallo dames,

Ik heb zowel bij de ANWB test als de Consumentenbond autozitjes test uitvoerig bekeken. Met stip op nr. 1 (erg comfortabel voor je kindje en erg veilig getest!) de kiddy infinity pro. Nog niet overal te verkrijgen maar bv al wel bij Gardo. (www.gardo.nl). Deze stoel scoort eigenlijk op alle fronten het allerbeste  en is gek genoeg ook nog de goedkoopste (170 euro) alleen heeft ie 1 groot nadeel.....HIJ IS LELIJK! HEEL ERG LELIJK! Maargoed het gaat tenslotte om de veiligheid en of je kindje goed zit dus daar mogen we eigenlijk niet naar kijken.
Nr. 2 in beide testen is de Maxi Cosi Priorifix. Dit is dan wel echt het isofix model want de normale Priori komt errug slecht uit de test dus koop die vooral niet want die is volgens deze testen niet erg veilig. De isofix versie scoort goed op veiligheid maar matig op bv het reinigen en gemiddeld op comfort.
Nr.3 is de Romer King Duo Plus. Veiligheid een paar puntjes minder dan de stoelen hierboven maar qua comfort en wasbaarheid scoort ie weer erg goed.

Wij vinden het moeilijk om een keuze te maken. In eerste instantie willen we voor absolute veiligheid gaan bij botsingen. Echter comfort dus dat je kindje goed zit met het hoofdje en het rugje vinden we ook erg belangrijk aangezien ze in de groei zijn.
Op welke criteria selecteren jullie??

x ing

Terug
Bovenaan