Hoe de tijd doorkomen tot 12 weken…?

Gefeliciteerd! Ik heb nooit een miskraam gehad maar wel bij beide zwangerschappen me door die eerste 12 weken heen geworsteld, ik vond het zó spannend. Wat bij min hielp was series kijken, terwijl ik daar normaal helemaal niet zo van ben... maar met elke aflevering was ik dan ongemerkt toch weer 50-60 minuten verder! Tips voor leuke ontspannende series: The Let Down, Moms at Work, The Bold Type. Sterkte!! 

Dankjewel, jij ook! Hoe dan ook blijft het natuurlijk spannend en ik denk dat je na een miskraam helaasniet meer zorgeloos er van uit kunt gaan "dat het wel goed zit/komt", maar het helpt mij echt er aan vast te houden dat de kans dat het goed is wel veel groter is, dan dat het nog een keer fout gaat. En soms heb ik mijn emo dagen, vind ik het allemaal spannend en overweldigend, laat dat ook gewoon toe, lekker een potje janken en er over praten met je partner lucht echt op!

En ik had deze keer ook meteen een knaltest! Ik geloof echt dat je gevoel over zulke dingen wel klopt, hopelijk heb je over een paar weken een goede echo!!

Bedankt allemaal voor jullie woorden en tips!!
Soms is alleen je begrepen en gehoord voelen al genoeg :)

Ik krijg in ieder geval een echo bij 7, 9, 11 en 13 weken zeiden ze vanmiddag aan de telefoon. Heel fijn!!!
Nog 3 weken wachten voor de eerste echo.
Komt vast goed, achteraf zal ik zeggen dat het snel is gegaan ;-)

Terug
Bovenaan