hoi,
Ik heb drie kids van 15 jaar tot 8 maanden en ik heb altijd geluisterd naar het advies, heb toegepast wat in mijn straatje past en de rest het raam uitgedist, nu met mijn derde spruit geven ze me niet eens advies meer omdat ze wel beter weten het is ook altijd goed krijg weinig comentaar of kritiek en ik vind het prima zo, moeder zijn is iets wat je niet uit de boeken leert dat leer je echt in de praktijk en het eerste kind is altijd het kind waar je de meeste fouten meemaakt, met de tweede weet je beter en etc etc, dus het is goed dat ze er zijn maar je moet echt niet alles klakkeloos aannemen ook niet van mij trouwens,hihi je weet het zelf echt beter en het ene kind is het ander niet wat bij het ene kindje werkt, werkt bij het andere kindje niet, ik zei al ik heb er drie en de eerste twee waren heel makkelijk met slapen en met alles trouwens, maar onze laatste spruit heeft een heel ander karaktertje zelfs ik weet het soms niet en dan kijk ik hier of ik iemand kan vinden die het ook ondervind of heeft meegemaakt en die tips daar heb ik meer aan gehad dan die van het cb, dus zou zeggen vis er uit wat jij denkt dat helpt en de rest langs je heen laten gaan.
groetjes Bianca