Hoe denken jullie hierover?

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Ik ben zelf ook een nov mama, en wij zitten er aan te denken om voor een 2e kindje te gaan.

Misschien wat snel, maar aan de andere kant... wel leuk.

Zijn er nog meer die met die plannen rondlopen?

x

hoi Lonneke,

hahaha
ik ben al bezig.. oke ik heb mijn leeftijd tegen maar toch..(bijna 37jr jee wat klinkt het oud zeg..)
Willem is van 13/10/2006.. we gaan nu voor poging nummer 3.. hihi..
dus vroeg ja maar wel super leuk! dus meid ga je gang..

liefs Annemieke

Hoi Elsie,

Ik ben zelf een mei moeder (2007) en denk er al aan, maar wacht nog even ivm woonruimte en niet verstandig voor je lichaam. Maar ik zag dat ze van voorjaar 2007 ook al bezig zijn of zelfs al zwanger zijn, dus raar is het niet hoor!

groetjes Mariska

Jaaaa, ik wil wel weer hoor. Ook een november mama. Eierstokken roepen: doen doen doen!  Maar goed, ik heb een spiraal laten plaatsen, in maart. Echt nooit verwacht dat ik nu toch al de kriebels zou krijgen. Maar ja, een kindje krijg je niet alleen....en mijn man vind het echt nog te vroeg...

Maar ik heken je dus wel hoor...

gr Anita

Hihihi, ja hoor, Heather is van 15-11 en als ik die kleine babietjes zie dan klappert het aan alle kanten. Toch maar eens met de man gaan praten (nou ja, praten )

KT

zijn die zwangerschapshormonen en moedergevoelens soms verslavend ofzo... Heeft iemand ons een soort zwangerschapscocaine toegedient?
het lijkt erop dat bijna iedereen al weer last heeft van klapperende eierstokken, ondanks dat er bedacht was dat er nog langer gewacht zou worden. Zoals al die mannen nog steeds denken... Wat een rare schepsels zijn wij vrouwen toch!

o ja hier ook een moeder van november 24-11,maar ja mijn man heeft er al 3 uit een eerder huwelijk(22 jaar en een tweeling van 19)en hij vind het wel genoeg zo met aaron(24-11-2006)en zegt hij nu kan ik alle aandacht aan aaron spenderen,zit wel wat in en ik had het ook nooit verwacht dat ik er nog 1 zou willen maar ja.....bovendien is hij nu 45 en wordt er niet jonger op,maar ik denk dat ik mijn wens in de grootste diepvries moet gooien want je moet er inderdaad met zn 2en voorgaan!!!!!

groetjes nienke

quote: nienke79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 10:26:50'));

o ja hier ook een moeder van november 24-11,maar ja mijn man heeft er al 3 uit een eerder huwelijk(22 jaar en een tweeling van 19)en hij vind het wel genoeg zo met aaron(24-11-2006)en zegt hij nu kan ik alle aandacht aan aaron spenderen,zit wel wat in en ik had het ook nooit verwacht dat ik er nog 1 zou willen maar ja.....bovendien is hij nu 45 en wordt er niet jonger op,maar ik denk dat ik mijn wens in de grootste diepvries moet gooien want je moet er inderdaad met zn 2en voorgaan!!!!!

groetjes nienke

Maar 45 is toch niet zo oud voor een papa? Mijn vriend is nu 38 dus dat scheelt 7 jaar...

KT

Terug
Bovenaan