Hoe denken jullie hierover?

hij geeft dat wel aan als 1 van de redenen,maar ja wat doe je als jij wel wilt maar je partner niet????dat vraag ik me wel af...

groetjes nienke

wij hadden van te voren wel afgesproken dat we het zouden proberen tot zijn 45e maar gelukkig kwam aaron al snel

Tuurlijk, wilde alleen aangeven dat 45 toch nog niet zo heel erg oud is. (Vader van een vriend is aan de tweede lichting begonnen toen hij eind 50 was...)

Groetjes, KT

ik zal het hem zeggen misschien haal ik hem nog wel over

groetjes nienke

NEE, echt niet! Ik geniet nu iedere dag van m'n zoontje en hoop dat de komende jaren ook lekker relaxed te kunnen doen.

We hebben en eigen bedrijf en ik werk 4 dagen, het is nu al druk plannen en regelen maar het gaat heel goed. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat er nog een kindje bij zou komen!! Ook wil ik gewoon dat Vilmar alle aandacht en zorg krijgt die we kunnen geven!

Dus voor ons waarschijnlijk geen 2e. (zeg nooit nooit........ )

Ja,ja hier ook kriebels!!!
Ik ben nu ook weer met de pil gestopt en wacht op het teken van vriendlief.
Hij moet toch net even iets langer aan het idee wennen dan ik haha.
Maar idd ik smelt echt van een klein wondertje,maar goed hoelang zou dat door gaan?
Ik denk als ik nog eens zwanger mag raken dat het daarna weer hetzelfde zal zijn.
Het blijft zo lief en schattig!
Maar ik wens je veel succes en plezier met klussen

Groetjes Mikkie.

Haha voor mij geen tweede!
Maar ok zeg nooit nooit!Maar voorlopig nog niet hoor!!
Maare succes ermee

xxx

Ik zou ook graag een tweede willen als Erikjan is tussen de 1,5 en de 2,5 dus dat wordt bionnenkort weer....
Alleen dat zwanger zijn vind en vond ik niks, dus daar moet ik nog weer even over heen..

Janine

Ondanks at Elsa niet de makkelijkste  is, beginnen bij mij die stokjes ook alweer te klapperen. Maar wij gaan volgend jaar eerst trouwen en ik  wil niet zwanger trouwen. Daarbij komt nog dat ik dan eerst weer  wil dat mijn lichaam weer helemaal van mij is. Ik geef nu nog borstvoeding en daar wil ik dan eerst mee stoppen, zodat alles weer van mij is.  
Maar zoals we er nu over denken gaan we het een maand voordat we trouwen weer tegenaan.  

Terug
Bovenaan