Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om een datum te prikken met een hoop mensen gebruik ik vaak de datumprikker op internet. Werkt erg goed. Alleen heb ik daar wel jullie mail adressen voor nodig. Het lijkt me niet echt handig als al onze mail adressen op internet komen, je weet nooit waarvoor ze gebruikt worden. Dus ik heb ff een nieuw mail adres aangemaakt waar degenen die mee willen doen heen kunnen mailen, zodat ik je mail adres heb.
Ik zal de adressen ook niet naar iemand anders sturen, tenzij je daarom vraagt voor een carpool afspraak ofzo!
Dus: als je ook wilt komen mail dan naar: september.mamas2012@gmail.com
heel veel plezier allemaal...
ik denk niet dat ik van de partij ben...aangezien ik uit t hoge noorden kom...en volgens mij de enige van dit forum...plus het feit dat ik nogal angstig ben in de auto...
ik lees wel hoe t was...;-))
Ik haak af voor een meeting. Ik kom dan wel uit de Randstad (afstand is dus geen punt) maar ik vind het vooral leuk om te schrijven, ik hoef niet per se af te spreken. Hopelijk vinden jullie dat niet erg.