Hoe dik is jouw buik???

Ik ben nu 15 weken en 3 dagen, maar krijg vaak te horen dat het er vast 2 zijn of dat ik al verder ben, want ik ben rondom lekker vol aan het worden. Nou was ik dat  al voor een groot gedeelte van mezelf, maar ik zie zelf ook wel dat het hard gaat. Ik hoop dat het niet te erg gaat worden. Maar ach, als het allemaal goed gaat daarbinnen, vind ik het prima.

Groetjes
Bibi

Hoi Allemaal,

Ik ben nu iets meer dan 17 weken zwanger en heb al een flink buikje, ik heb ook al gehoord, zijn het er geen twee en iemand die me een stoel aanbood op een feestje.
Maar qua kilo's is er bijna nog niets bij (twee kilo).
De verloskundige zei dat het goed groeide en mijn baarmoeder zit tot net onder mijn navel, ik voel mijn kindje zelfs al bewegen, maar een collega van mijn man is net zover zwanger als ik en heeft een piepklein buikje, dus het verschilt gewoon per persoon denk ik.

liefs Daantje

Waar ik me zo pissed om kan maken zijn al die reacties. Ik groeide ook best snel de eerste maanden (dat is bij elke zwangerschap van mij zo) Maar dan krijg je echt veel reacties zo van: ZO, dan heb je al wel een hele dikke buik.
Ja, haha alsof ik dat niet zie. 't is zo afgezaagd om dat elke keer te horen en ook niet echt leuk, als je de zwangerschap nog ff voor je wil houden. Nu show ik hem wel trots hoor. Met 16 wk 'mag' het toch wel te zien zijn.

Ha Liedje,

Ja irritant is dat he? Ik ben zwanger van mijn eerste en heb dus blijkbaar
ook een dikke buik al. Ik zit er zelf niet mee, kan er toch niets aan veranderen, natuurlijk hoop ik dat ik niet zo rond als een tonnetje wordt, maar als het zo mocht zijn jammer hoor, zolang het qua kilo's niet uit de hand loopt vind ik het best.
Ik snoep bijna niet, maar sommige mensen schijnen dat vanwege mijn buik niet
te geloven. Ik heb al zoveel opmerkingen gehad. "Bij   mij zag je het pas bij 6 maanden, is het niet wat vroeg dat je het nu al zo goed zie?t", Hallo het is geen competitie wie het langst "slank" blijft. Ik ben helemaal niet misselijk geweest, voel me heerlijk, weinig last van kwaaltjes, laat die buik maar lekker groeien hoor!!!! En nee ik hoef niet te zitten, ik kan nog goed staan hoor! Mensen kunnen zo lomp zijn! haha

liefs Daantje

Terug
Bovenaan