hoe doen alle kleintjes het

Ja pittig hoor!!
Overdag proberen hulp in te schakelen. Hoe oud is je oudste?

Petje af hoor!!
Wat zijn wij vrouwen toch tot veel in staat he!

En probeer vooral te denken aan dat dit maar tijdelijk is.
Het gaat echt voorbij!!

Nou ik geef het je te doen hoor twee tegelijk. Je krijgt er steeds meer handigheid in denk :)

Gek moment hé als de kraamzorg weg gaat. Vond het ook zo definitief toen het bed naar beneden ging. Gek he. Maar oh zo héérlijk om je eigen ding te doen.

Vandaag voor het eerst naar buiten, ze was nog niet op gewicht. Zelfs met 1 kleintje een klus. Dekentje, handschoenen, jasje, muts, kruikje om voor te verwarmen pfff haha maar heerlijk zeg buiten zijn.

Ik verheug me nu al weer op de sint en kerst, heerlijke tijd om verlof te hebben!

Ook hier gaat het goed het is een tevreden meisje alleen heeft ze nog geen dag en nacht ritme met als gevolg dat ze overdag heerlijk slaapt en snachts klaar wakker is na de fles.... maar dat zal vanzelf over gaan.Het ververvelende is dat ik zelf ook nog slecht slaap en nachtmerries heb van de bevalling :(. Lichamelijk gaat het gelukkig met de dag beter en lig ik snachts alweer in mijn eigen bed en is gisteren het bed uit de huiskamer gegaan. En ooh wat heb ik gehuild toen de kraamzorg weg moest :'( we hadden zo'n top vrouw die zeker de eerste dagen een hele grote steun en luisterend oor was en iedere dag toch weer een lach op ons gezicht toverde al waren we nog zo verdrietig (waar ik me dan weer schuldig om voel want we hebben zo'n mooi meisje!) Al met al heftiger als ik verwacht had maar we redden ons goed :)

Nou voel je niet schuldig. Je hebt nogal stress gehad en en spoedkeizersnede. Samen met de hormonen.... Lekker huilen hoor je kan het maar kwijt zijn. Een tip uit ervaring, vergeet niet te genieten samen. Neem ze lekker bij je om te kroelen.

Terug
Bovenaan