Hoe doen jullie dan nou? ( op visite gaan e.d.)

Hoi Sonja,

Ik ben dus iemand die het heel anders doet. Marissa gaat natuurlijk gewoon al laat naar bed maar als we dan ook nog een verjaardag hebben gaat ze gewoon mee. Het is hier ook geen probleem om haar nog later op bed te leggen dan ze normaal gaat. Ze blijft dan gewoon gezellig en slaapt de volgende dag lekker uit. Hier merk je dus niets aan haar als ze later gaat dan anders. Maar dat is dus Marissa. Ik snap goed dat je hier niet voor kiest als je kind vervolgens vervelend wordt en ik zou het dan ook nooit doen. Jullie zitten er dan allemaal mee. Ik vind je dan ook absoluut geen zeur, jij kent je kind en weet wat het wel en niet aan kan en je wilt toch het beste voor haar. Dat moeten mensen maar gewoon snappen.

groetjes Linda

quote: sasjeroen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2009 12:47:02'));

hey hallo,
nou deze ervaringen hebben wij ook in de familie en ik vind t zooo ongezellig als mn broer weer eens alleen op een verjaardag komt omdat mn schoonzus bij de kids moet blijven.

Voor een verjaardag van vrienden/familie een oppas in huis te nemen vinden wij niet nodig, dit doen we liever als we iets leukers met zn tweetjes willen doen, dus wij hebben jelte vanaf kleins af aan overal mee naar toegenomen en overal het campingbedje gestalt.
Zo is hij hier aan gewend en als we nu ergens een verjaardag hebben, vragen we of we iets eerder mogen komen, zijn we rond 19u daar, kan hij daar ff wennen en gaat hij dan ook daar naar bed.

Nu is Jelte ook makkelijk en kunnen we em best tot 21u ophouden, maar vinden we ook niet echt nodig en gaat hij gewone tijd, tussen 19-20u naar bed. Zo hebben wij weer heerlijk met em kunnen showen, hebben vrienden em weer gezien en hebben wij een gezellige avond zonder opa/oma of oppas te hoeven inschakelen.

Groetjes Saskia (mv Jelte 9-6-07)

wij doen het met Ryan hier eigenlijk precies hetzelfde

Hoi Sonja,

Als we 's avonds een feestje/visite afspraak hebben dan zeg ik bij voorbaat dat we om 19.00 uur komen. We nemen dan het campingbedje enz. mee. Isabelle mag dan nog even spelen en rond 19.30 uur leggen we ze lekker op bed. Thuis slaapt ze altijd weer prima verder. Tja, het is wel even zielig om ze wakker te maken... Maar eenmaal beneden op het feestje vindt mevrouw het erg spannend. Omdat we dit altijd al hebben gedaan doet ze het prima.

Wij zouden het vervelend vinden om steeds oppas te moeten regelenen of dat één van ons thuis moet blijven. Op deze manier hebben we toch lekker een avondje samen gehad en heeft iedereen ons gezien en wij ook weer iedereen.

Groetjes Linda

Hoi,
toen Daniëlle klein was namen we ook het campingbedje mee en ging ze lekker slapen, totdat ze 6 maanden was, toen wilde ze dat niet meer, dus het is niet zo dat we het niet geprobeerd hebben.
En als we dan op een verjaardag zijn vindt ze het hartstikke gezellig en wil ze dus niet in het campingbedje slapen. (maar 's nachts dus wel spoken)

Misschien dat we het binnenkort weer eens een keer proberen maar vooralsnog vind ik het zelf zo ook wel prima hoor, het zijn vooral anderen die zich druk maken.

Groetjes van Sonja

Als wij 's avonds een verjaardag hebben (wat op zich heel uitzonderlijk is, want heel onze vriendenkring zit in de kleine kids, dus meestal is het op zaterdag of zondag overda..), dan neem ik ze echt niet mee hoor.. Daar heb ik alleen onszelf mee, want dan zijn ze niet om te genieten..
Nee, zaterdagavond feesten zijn voor papa en mama, en dan gaan de kids lekker uit logeren (en dat is dan voor hun weer een feest op zich hihi)

Ik neem Feline absoluut niet mee als er 's avonds een verjaardag is. Dan kan ik helemaal mijn lol op 's nachts.....
Maar wel eens dat we er 's middags zijn en dan om half 8 naar huis gaan en ze dus om 8 uur op bed ligt.
En soms gaan we alleen naar een verjaardag of overdag en anders niet.
Buiten dat vind ik ook dat die mensen die Danielle willen zien toch ook gewoon langs kunnen komen....

groetjes MAris

Ook hier nemen wij Sarah eigenlijk zelden mee naar verjaardagen 's avonds. Ergens anders gaat ze gewoon niet meer slapen en langer ophouden kan wel makkelijk maar dan is ze echt super chagerijnig en vervelend de hele nacht en volgende dag dus dat doen er eigenlijk nooit.

Ik vind ook dat als ze willen dat we met zijn allen komen het dan ook 's middags moet kunnen. Het is nu eenmaal even niet anders.
Gelukkig snapt iedereen om ons heen dat en zijn er meer mensen met jonge kinderen die de verjaardagen 's middags vieren.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan