Hoe doen jullie dat als de kindjes niet mee willen lopen?

Hoi,

ik heb het tegenovergestelde want mijn jongste wil dus niet gedragen worden en niet in de buggy, maar zelf lopen. Nu was hij vlot met lopen en heeft hij er geen problemen mee om ruim twee uur te lopen dus dat scheelt. Als ik de stad in ga neem ik de buggy mee en als hij zich misdraagt (lees vakken leeghalen in winkels) dan waarschuw ik hem twee keer en derde keer is in de buggy. Ik heb wel eens een half uur met een krijsend kind in de buggy gelopen, het zij zo.

Succes allemaal!

Groetjes

Oohhh gelukkig (niet voor jullie, maar voor mn eigen gevoel). Ik dacht dus echt dat Dylano de enige was die zoooo erg eigenwijs kon zijn.

Het zal dan idd een fase zijn waar we doorheen moeten.

Liefs Deb.

Hee hoi!

er staat ons ook nog heel wat te wachten als ik dit zo lees....... soms hoop ik dat Alice gauw los gaat lopen maar als ik dit zo lees....
Even over dat "loopkoord", ik heb eens gelezen dat je die juist moet gebruiken nadat je kind al een keer is weggelopen. 1 keer waarschuwen en dan dat koord aan bij de tweede keer. Schijnt wel heel goed te werken maar ik vraag me af of ze dan uberhaupt nog een stap verzetten?

Groetjes Alberdien

Hoi!

Birgit loopt eigenlijk nog niet zoveel los, ze gaat meestal mee in de kinderwagen, duwfietsje of we gaan fietsen. Ze vind het namelijk erg leuk, me grijnzend aan te kijken en dan hard weg te rennen.. al sik r achteraan kom gilt ze het uit haha.

Ik heb hier zo'n koort in de kast liggen, van veiligheidswinkel.nl, het is +- 1 a 1,5 meter en van elastiekband. Ik heb hem al eens gebruikt toen ik de eendjes ging voeren. (onze vijver is aangelegd en de rand is zo'n halve meter hoger van stenen, ik was al de dood dat ze over t randje zou gaan!) Toen ging het wel goed eigenlijk. Het lijkt me erg handig om het te gebruiken als je ook nog een wandelwagen moet voortduwen.
Birgit vond het niet echt een probleem toen, dus misschien is dat we de oplossing.

Je kan er evt ook een tuigje bij kopen, zoiets als wat in de kinderstoel zit, dan zit het niet zo aan het armpje. Tja t ziet er misschien raar uit, alsof je je kind gaat uitlaten, maar veiligheid gaat voor alles!

Hoi

Wij hebben wel zo'n loopbandje!
Deze gaat alleen om als ze echt niet luisterd.Het leuke is dat ze dat bandje geen straf vind en dat ze als ze het bandje om heeft netjes een handje geeft en meeloopt.
Maar volgens mij vind Joyce alles best als ze maar niet in de wagen hoeft.
Naar school lopen ging altijd goed,maar tegenwoordig heeft ze door dat er een speeltuin langs onze route ligt en dan zijn er nog wel eens wat strubbelingen.

Groetjes Jessica

Bij Eline valt de strijd nog wel mee, maar het duurt wel een eeuwigheid als we gaan lopen. Een blokje om zijn we zo een uurtje zoet. Ze loopt wel alle kanten uit, maar als ik haar dan zachtjes de goede richting op duw, hobbelt ze gewoon weer lekker mee. Ik neem wel altijd de buggy mee, als ze het zat is, gaat ze namelijk gewoon op de stoep zitten. Zomers niet zo erg, maar nu nog niet echt geschikt. Alleen wil ze dan niet in de buggy, dus loop ik ook met een schreeuwend kind.

Wat andere mensen daarvan denken / vinden, zou ik me niet zoveel van aantrekken. Iedereen met kinderen heeft wel eens in een soortgelijke situatie gezeten, en wist ws ook niet hoe te reageren.

Ik zou zeggen, neem de buggy mee, bij twee keer waarschuwen, hup, in de buggy

Terug
Bovenaan