Hoe doen jullie dat; badderen

hoi,
Jasmijn gaat eigenlijk maar 1x in de week in bad  en dan samen met papa.
Als dat er een keer niet van komt dan zet ik haar in de douche bak met de stop erin.
Ik vond dat badje met standaard al zo snel een gedoe.

groeten Elke

He hoi,

Sanne is nu 13 maanden maar zit eigenlijk al een aantal maanden alleen in bad. Ik laat er een laagje water in lopen en mevrouw vind het het einde. Staan, lopen, zitten of zich expres laten vallen vind ze helemaal geweldig. Ech een waterratje. Wel blijf je er uiteraard bij.

Bij mij zat ze in het kleine badje totdat ze kon zitten, en veelste hard ging spetteren!hihi!En bij mij gleed ze ook elke keer uit in het gewone grote bad!Toen kocht ik een anti slip matje en toen ik hem wou gaan gebruiken gleed ze niet meer weg....Dus ja, heb em wel maar niet gebruikt!

Liefs

Wij hebben een antislip matje gekocht bij de hema (ik geloof dat het rond de 3 euro kost). Dit werkt voor ons prima. We gebruiken de standaard niet meer maar hebben hetr badje gewoon op de grond staan.

hoi hoi,

sinds aaron 4 maanden is gaat hij in het grote bad,hij kon niet meer in het kleine badjeen hij vind het heerlijk!
de ene keer gaat papa mee en de andere keer gaat mama mee maar meestal gaat hij alleen en dan met wat speeltjes en dan is het huilen als hij eruit moet
ook hier gaat hij maar 1 keer in de week denk ik,af en toe nog een keer douchen maar hij vind badderen veel leuker

groetjes nienke

hey, tof zoveel reacties. Ik ga morgen maar eens even langs de Marskramer hier in 't durp voor een antislip-matje. Dat hoeft idd niet zoveel te kosten, maar kan m'n "probleem" wel oplossen. Lara is helemaal gek op badderen; als ze d'r badje klaar ziet staan heeft ze geen geduld meer om uit te kleden en wordt ze al helemaal enthousiast. Dus als ze nu zelf kan blijven zitten met zo'n matje, dan gaan we misschien ook wat vaker dan 2x per week in bad. Maar nu vind ik het wel genoeg, omdat ik er constant naast moet blijven staan. Als ze zelf kan zitten lijkt het me wat relaxter (zoals Ida beschreef klinkt errug gezellig!).
Ik merk ook dat ze, nu ze op de grond kruipt enzo, ze ook veel vuiler wordt en een extra wasbeurt wel lekker zou zijn aan 't eind van de dag!

Anyway, bedankt voor jullie ervaringsverhalen!

Hoi wilde nog even reageren.

Stijn gaat in het weekend altijd met ons onder de douche en door de week doucen we een keer bij het zwembad na zijn zwemles ( ouder en kind zwemmen) en dan tussendoor nog 1 keer in bad. Ik zet het kleine badje op de grond in de badkamer en haal de badmat weg, zodat hij lekker spetteren. Hij blijft er goed in zitten. Zelfdoe ik de klep van de wc dicht en ga daar op zitten. op die manier kan ik hem direct grijpen als hij onderuit dreigt te zakken en hoe ik niet de hele tijd te staan.

Ik vind het ideaal,.

Carina

Nou, zojuist een badmatje aangeschaft, wat ook in het grote bad toegepast kan worden. Strakjes eens even uitproberen tijdens de badderbeurt!

(hihi, wat leuk; als ik dit item open zie ik meteen die leuke foto van mijn blije bad-meisje en d'r neefje!)

Terug
Bovenaan