hoe doen jullie dat met 2 of meer kids

Tja, voor mij is het heel eenvoudig... als het niet veilig is doe ik het niet. Dus mijn kinderen blijven niet alleen thuis en gaan al helemaal niet los in de auto!!!

Dat hoor ik de laatste tijd steeds vaker, kindjes die los in de auto gaan. Bijvoorbeeld In de kinderwagenwieg; je kind vliegt door de voorruit als je een aanrijding krijgt. Of op schoot; dan fungeert je kind als airbag voor jouw als je een aanrijding krijg... Moest het eventjes zeggen hoor. Ik merk nu zelf ook dat het soms eventjes aanpassen is met twee kindjes maar laten we elkaar niet op verkeerde ideeën brengen.

Liefs

Tess slaapt nu niet meer tussen de middag maar toen dat wel het geval was dan vroeg ik even of de buurman thuis was. Daar liet ik de babyfoon dan achter. Was de buurman er niet dan ging Tess niet of later slapen.

durf levi niet alleen thuis te laten. we wonen in een maisionnette met voordeur en tuintje.
maar heb buren die werken alle maal. en de buren die wel thuis zijn heb ik niet echt contact mee. zal levi dus altijd mee moeten pakken. alleen hij slaapt nie tzo snel in de wagen bak. en past er bijna niet meer in gr.
hij is 2 maanden en 64,2 cm.
groeten petra

Waar we ook heen gaan en hoelang we ook wegblijven ik neem Thom en Noor altijd allebei mee. Noor is bijna zes maanden en past ook al niet meer in de bak en ik heb de wagen omgebouwd. Ze ligt zo ook behoorlijk plat en als ze moe is valt ze vanzelf in slaap.
Misschien is een buikdrager/draagdoek een idee? Dan valt hij lekker tegen je aan in slaap en kan je zo met Iris de deur uit wandelen..
Groetjes

o jee, nu zit het me weer dwars; was ik te bemoeierig in mijn reactie, hoop het niet?
Maar ik schrijf het alleen omdat ik er zelf ook op gewezen ben, toen ik het "fout" deed (kind op schoot in de taxi). Daar ben ik wel dankbaar voor...

Stephanie: ik denk niet dat mensen je snel bemoeizuchtig zullen vinden. We kennen elkaar hier al zo lang en het blijft internet, je kan het nu eenmaal anders interpreteren dan als je elkaar live ziet. Dus hopelijk denken mensen daaraan als ze reacties lezen waar ze het niet altijd mee eens zijn.

Don't worry!

Liefs Jenneke

Ik liet hem ook nooit alleen. Maar nu af en toe wel, hij slaapt nu stukken beter. Speelzaal is op 5 min. fietsafstand, ben dus een kwartiertje weg.
Hij slaapt normaal van 12 tot 15:30. En de tijden van de psz zijn 13:15 tot 15:15. Dus als ik hem eerst meeneem slaapt hij veel te kort en is gelijk weer dagen zijn ritme kwijt.
Tuurlijk kan er ingebroken worden of brand uitbreken, maar ja hoe groot is de kans daarop?

Terug
Bovenaan