Hoe doen jullie dat met de haartjes van jullie kleintje??

Hoi Debby,

Ik gebruik meestal haarlotion van zwtitsal (ruikt ie ook gelijk lekker)

Groetjes Lynn

Goedemorgen!!
Ja, ik ben zo blij omdat ik net pas uit bed ben
Dylano ligt nl nog steeds te slapen!!
Schrok me eigen wel door hoor toen ik wakker werd, maar goed... hij zal het nodig hebben!

Nu ff over de haartjes:
Haarlotion van Zwitsal gebruik ik ook, en die ruikt idd echt lekkerrrr
Maar het blijft niet zitten
We hebben ook Zwitsal- gel. En dat ging voorheen prima, maar nu blijft zijn kuif niet meer zitten, omdat het te zwaar is.
Vrijdag zei mijn zus: kom op Deb... dan gaan we ffkes de haartjes knippen van Dylano.
Ik zeg nou... wacht daar maar ff mee hoor, want ik wil het toch eerst hier ff vragen hoe jullie dat doen.
Maar ik denk dat ik het te lange randje er dan maar afknip hoor.
Zou het anders ook niet weten.
Bedankt allemaal!!

Groetjes Debby.

Hallo meiden ..

leuk marloes dat je dat nog herinnert hihi ...

Maar ik heb idd een kapper aan huis besteld die ff het ergste weg heeft gehaald ... want milad wou ook niet stil blijven zitten , maar het ergste was wel geknipt !

Daarna groeide het weer zo snel en heb ik het met de tondeuse weg gehaald samen met m,n moeder.. heb wel een foto maar daar is het haar alweer wat op gegroeit , maar heb de stand op 9 mm gezet van de tondeuse .

Milad vond het eerst interesant , maar naar een minuut of 4 vond ie het niks meer aan , maar toen was ik al bijna klaar :D

Nu laten wij het langer groeien om er later een model erin te laten knippen :D

Hoop dat dit een oplossing is ..

Groetjes van anna

hey ik heb mn meiske net effe geknipt,ze vondt het reuze interessant...stopte zowat de hele kapmantel in dr mondje..mn man had dr op schoot en t ging prima,ze kan nu nog net een staartjedoeiiiiiiiiiiiii

Onze Thijn is ook met een bos haar ter wereld gekomen en zat met 3 maanden al bij de kapper omdat hij er zelf last van kreeg (zweten).

Hij is nu totaal al  keer geweest, het groeit ook erg snel vind ik.

Hij vindt het trouwens prima allemaal.

We betalen een tientje geloof ik...

Terug
Bovenaan