Hoe doen jullie dat met doorslapen!!!!

Hoi hoi,

Eerder was ik heel blij dat Jessica ineens doorsliep!!! Maar ja dat duurde maar 2 daagjes snik snik!!!
Nu geef ik haar geen rijstebloem meer raakt ze echt van verstopt!!!
Maar geef haar nu wel iedere avond om 23.00 de fles en dan slaapt ze gemiddeld zo tussen de 5.00 - 6.30!!! Hebben jullie wat tipsvoor me !!!! Laten huilen vindt ik geen optie dat kan ik niet!!!
Geef al steeds minder borstvoeding dus das jammer maar het loopt nu echt heel sterk terug!!!!
Ze wordt 2 augustus 5 mndjes dus ja oud genoeg toch om door te slapen!!!
Maar ja wat vinden de ervaren mama's????
Alvast bedankt!!!

Liefs Sandy

Wat wij gedaan hebben, is in de nachtvoeding steeds minder schepjes voeding, zodat
hij een hele waterige voeding kreeg en op een gegeven moment geen voeding meer
nodig had.
Lars slaapt nu van 19.00 uur tot 06.00 uur.

succes
Rachel

helemaal mee eens
toen wij met 3 mnd de laatste fles vervroegde naar 20 uur sliep jens ineens door tot 7.30.
het schijnt dus als je je kindje uit zn eerste vaste slaap haalt dat ze niet meer in zo'n diepe slaap komen.
bij ons werkt de pap ook averechts, word hij eerder wakker van dan een gewone fles.

dus mijn tip is ook, de laatste fles vervroegen naar 20 uur ofzo, en dan in bed doen!

nou op wat voor tijd ik de laatste voeding ook geef, ze komt stipt 6 uur later weer...en ze is al 4,5 maanden zucht...ik wil mijn nachtrust terug

groetjes Yvonne

Ik vond het zo zielig om Britt wakker te maken voor een flesje. Toen ze 1,5 maand was hebben we het een keer uitgeprobeerd om haar gewoon door te laten slapen. Dat was dus geen probleem voor Britt. Ze komt stevast om 7.30 uur in de morgen en gaat om 19.30 uur naar bed. Voordat ze slaapt is het nog 9 uur, maar dat terzijde.

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties, heb gisterenavond geen fles meer gegeven om 23.00!!!!
Ze werd nu wakker om 3.30 zucht en had toen honger huilen!!!
Toch maar borst gegeven, hoop dat ze nu steeds langer gaat slapen en het is ook wennen voor der!!!
Zie dat ik niet de enige ben met dit probleem!!!   Wel moeilijk hoor om een goede evenwicht te vinden, ja wat is goed en wat is fout wat je doet hé!!! Het heeft alles met je gevoel te maken denk ik!!!
Nogmaals bedankt en laat nog weten hoe het dit weekend is gegaan!!!

Liefs Sandy

Wij hebben juist de laatste fles steeds met een half uur vervroegd. Want ineens niet meer geven vonden wij te rigoreus. Maar ja... je moet het gewoon uitproberen. En het is natuurlijk wennen. Voor je kindje en voor jullie.

Terug
Bovenaan