Hoe doen jullie dat met jullie mannen/vriend

A

Anoniem

Guest
Hee iedereen,

Ik ben nog niet zo lang bezig (zit nu in ronde 4).
Maar ik loop wel al tegn een probleem aan.

Toen we besloten met de pil te stoppen ben ik er me gelijk nog meer in gaan verdiepen hoe het nou allemaal zit.. Nou wist ik al een hoop dus dat scheelt..

Maar 1 ding wat je niet op boeken of internet vind is hoe je je man zover krijgt om het om de dag te doen..

Nou zei ik het al tegen een vriendin van mij, ze zegt niks vertellen over om de dag maar gewoon om de dag verleiden na een maand of 2 á 3 heeft ie door dat het dan weer tijd is en komt het goed.. Nou heb ik dat 4 maanden geprobeerd maar krijg in de klusperiode telkens het volgende te horen: Ik ben moe schat ik wil slapen, voel me niet zo lekker, moet morgen weer vroeg op.. nu even niet..

Ik dacht dus deze maand, laat ik het hem uitleggen dan begrijpt ie teminste dat ie om de dag zijn werk moet doen.. De eerste keer ging goed.. De tweede keer(Dinsdag) zag ik aan hem dat ie liever niet wou.. en de derde keer zei die gewoon; Ik kan het niet op commando.. morgen maar.. Nou heb ik hem zaterdag eindelijk zo ver gekregen dat ie weer wou.. en nou is het weer niks..

Ook heb ik het idee dat ie deze maand de 2 keren dat ie het geprobeerd heeft niet is klaar gekomen.. Nou weet ik dat vrouwen goed kunnen feaken.. maar heb het idee dat hij dat nu ook doet.. want de dag(en) erna liep er niks weer naar buiten,.. zoals t meestal wel gebeurd..

Nou heeft ie altijd zoeits gehad van sex is niet het belangerijkste in een relatie.. soms zat er ook zo 6 dagen tussen 2 keren in..

Hoe doen jullie dat of hebben jullie tips of ideën hoe ik het anders kan doen.. Ik weet het even niet meer.. En begin langzaam aan een beetje te denken dat ie mij gewoon niet wil.. of geen kind wil.. maar als ik ehet vraag zagt ie van wel..

Ben het even kwijt.. weet niet meer wat ik moet doen..

xxx Mamoetje

Poeh, da's een lastig probleem. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mij lijkt het dat je er toch over moet praten met z'n tweeen op een geschikt moment. Misschien (of eigenlijk: waarschijnlijk) haal je je nu vanalles in het hoofd (hij wil niet etc.) en ziet hij dat helemaal anders en is het precies zoals hij zegt: geen zin.
Dan zal je hem toch duidelijk moeten maken dat als jullie graag een kindje willen dat er af en toe toch geklust moet worden. Maar voor die tijd: Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen proberen om het (nog) niet om de dag te doen, maar gewoon als jullie er zin in hebben. Dat is wel zo spontaan en als het echt niet anders kan dan misschien het moment als hij er wel zin in heeft proberen uit te stellen als je weet dat je een paar dagen later vruchtbaarder bent (dus dat jij dan zegt: schat, nu niet). Dan heeft hij rondom je vruchtbare dagen misschien wel meer zin.
Wij doen het ook echt alleen maar als we er zin in hebben, vruchtbaar of niet. Gelukkig komt het bij ons meestal wel goed.
Succes ermee!

Hai!
Bij ons was het de eerste keer ook een beetje zo, in ieder geval in het begin.
Dat het beter was om om de dag te sexen vanwege de kans op zwanger worden.
Nou .. ik kan je vertellen dat dat niet de manier was voor ons.
Het ging hem tegen staan, dat het idd "op commando" moet. En mij trouwens ook hoor.
Dus de laatste 2 a 3 maanden voor mijn zwangerschap hebben we gewoon gesext als we er zin in hadden! En de maand waarin ik het het minst verwachtte was ik zwanger.
Kijk het moet natuurlijk wel leuk blijven tussen jullie, want ik denk dat het ook niet ten goede is voor jullie relatie. Bij ons was dat in ieder geval wel zo!
Dus mijn advies is eigenlijk : niet dwingen, laat het gewoon gebeuren als jullie er allebei voor in de stemming zijn, dan blijft het wel zo leuk en lekker

xx Bren

Hoi Mamoetje,

Ik snap je probleem, ik heb het namelijk zelf ook gehad. In het begin ging het allemaal nog wel om de dag, maar na verloop van tijd ging het niet meer op comando en had hij er dan ook geen zin meer in. Hoe lullig het ook klinkt op dat moment, toch snap ik het nu wel. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er zelf ook geen zin in had om het om de dag te doen. Wij zijn nu al 14 mnd bezig en sinds deze mnd zijn we dan ook gestopt met het ziekenhuis en het op commando vrijen. Moet zeggen dat het goed werkt. Het is weer fijn in onze relatie en we doen het nu vaker dan nodig is zal ik maar zeggen.
Het stond mijn man erg tegen als hij werd gepoest en daardoor had hij er dan ook echt geen zin in. Ik kon dan doen wat ik wilde maar niks hielp. Ik weet dat het moeilijk is als je het zo graag wilt, ik heb hetzelfde, maar denk ook wel dat het niet werkt om op deze manier verder te gaan. Jullie moeten er natuurlijk wel allebei van kunnen genieten en dat gaat niet als de een het tegen zijn zin in moet doen.
Dat hij niet zo vaak wilt wil natuurlijk niet zeggen dat hij jou niet wilt en dat hij geen kindje wilt samen met jou. Ik heb dat ook gedacht hoor toen mijn man niet op commanda wilde. Praat er samen over en probeer mekaar dan ook te begrijpen. Ik weet het is niet zo leuk als het gezegt word heb er zelf ook een hekel aan maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn.

Hoop dat je er wat aan heb, je bent in ieder geval niet de enige met dit 'probleem'.
Succes
Liefs

he

Misschien zijn ovulatietesten een idee? Werkt bij ons prima, 1 a 2 keer op commando wil nog wel. De rest van de maand doen we gewoon wanneer we zin hebben en zo missen we het eitje niet!
Dit werkt voor mijn man maar ook voor mij heel goed! Ik heb ook geen zin om het zo vaak op commando te doen haha.

Het kost natuurlijk wel wat geld maar het brengt wel veel rust!!

Veel succes

ps wij bestellen ze via www.l10.nl en dan gewoon de goedkoopste. en dan valt de prijs best mee

Liefs Janneke

Ik ga jullie manier maar eens proberen volgende maand..

Maar toch blijven die gedachtes door mijn hoofd spoken.. En ik weet dat ik me zelf helemaal gek loop te maken.. Moet het even van me af zien te zetten dat ie mij of een kind niet wil.. ALs dat soort dingen in me hoofd zitten gaan ze er moeilijk weer uit..

xxx Mamoetje

Hoi Mamoetje

Ik denk dat je het probleem niet zozeer bij jezelf moet zoeken...
Als je man jou niet meer wil, of (nog) geen kindje dan zou hij dat toch tegen je zeggen.
Er is een periode geweest in onze relatie dat mijn vriend en ik soms wel 1 maand geen sex hadden. (de daad opzich). Ik begon toen ook allerlei rare gedachten in mijn hoofd te halen, dat hij mij te dik vond, niet meer wilde andere vrouwen  mooier vond of zelfs dat ie een ander had. Niets van dat alles was gelukkig waar. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat je man het vrijen op commando echt moeilijk vindt. Of dat hij echt te moe is na zijn drukke baan...
Misschien speelt er iets anders waardoor hij niet lekker in z'n vel zit en niet in de eerste plaats behoefte heeft aan sex, maar juist een knuffel?
Ik hoop dat het snel goed komt voor jullie. En dat het gauw lukt.
Maar ga niet aan jezelf twijfelen!
Succes.
Groetjes Tamara

Hoi Mamoetje,

Wij hebben ook wel eens periodes zonder vrijen. Maar bij ons komt dat vaak helemaal goed op vakanties of een paar daagjes weg. Is dat niet een idee voor jullie, om een romantisch weekendje te doen, zonder dat je iets moet. Zodat je gewoon van elkaar geniet zonder druk?

Veel succes, groetjes van Madootje

Terug
Bovenaan