Hoe doen jullie dat met jullie mannen/vriend

We zijn van plan om een weekendje of iets langer naar parijs te gaan.. Maar een weekendje weg in Nederland vind ik ook best hoor.. Maar me vriend is net op z'n werk begonnen dus kan nog niet gelijk vrij vragen..

Ik zou het gisteren avond het aankaarten bij me vriend maar niet gedaan.. Durfde het gewoon weg niet.. Weet niet waarom maar iets hield me tegen.. En hij lijkt het wel te weten.. Want hij wou gisteren gewoon nog een keer onder het mom van Niet geschoten is altijd mis..

Maar hij heeft het wel door volgens mij.. Maar over een  paar dagen als alles wat rustiger is in mijn hoofd ga ik het er alsnog over hebben.. want ik maak me nu nog een beetje gek.. wordt al minder.. maar is niet goed als we nu een gesprek aangaan.. dan ga ik misschien die dingen in me hoofd ook zeggen terwijl ik weet dat het niet zo is..

Meiden fijne dag vandaag!!

xxxx Mamoetje

Hee Tamamaatje

Ik weet wanneer er iets is met mijn ventje.. Dan sluit ie mij buiten en bouwt hij een soort muur om zich heen.. Na een aantal dagen laat ie dingen los waardoor ik weet wat eraan de hand is.. Dan probeer ik hem te helpen ermee en dat lukt meestal wel..

Mijn vriend zijn moeder heeft een meerdere persoonlijkheidsstroornis al heel zijn leven.. Hij heeft vaak genoeg liggen rollen over de bank met zijn moeder omdat ze een mes in der handen had waarmee ze rond liep te zwaaien.. Of dat ze door de ramen van de 1e verdieping naar beneden was gesprongen omdat ze zelfmoord wou plegen.. HIerdoor is het moeilijk hem te begrijpen en er voor hem te zijn.. Het is een schat van een jongen maar echt met een gebruiksaanwijzing.. hij doet me soms pijn zonder dat hij het doorheeft.. dit kan ik hem niet kwalijk nemen.. maar hierdoor is het voor mij ook moeilijk om als ik ergens mee zit er over te beginnen want ik weet niet hoe die gaat reageren..

Maar we zijn zeker van plan een weekendje weg te gaan.. en we knuffelen de hele dag..

xxxx mamoetje

He Mamoetje,

Ik zou als ik jouw was echt aan de ovulatietesten gaan. Die zijn echt zo enorm handig. Ik heb ze gebruikt zonder dat mn vriend het wist. Toen de test positief was ging ik hem verleiden. Totaal geen probleem. Een weekendje weg altijd leuk. Maar valt je ovulatiedag altijd in het weekend? Bij mij zit er per maand verschil in. De ene keer 28 dagen de andere keer 31 dagen. Je kunt het dus niet echt plannen.

He Mamoetje,

Ik zou als ik jouw was echt aan de ovulatietesten gaan. Die zijn echt zo enorm handig. Ik heb ze gebruikt zonder dat mn vriend het wist. Toen de test positief was ging ik hem verleiden. Totaal geen probleem. Een weekendje weg altijd leuk. Maar valt je ovulatiedag altijd in het weekend? Bij mij zit er per maand verschil in. De ene keer 28 dagen de andere keer 31 dagen. Je kunt het dus niet echt plannen.

Hee,

Ja ik was zowiezo van plan om ovulatie testen te gaan gebruiken.. Omdat ik mij eiersprong de laatste 3 maanden op 13,12 en 14 dagen voor mijn ongie voelde.. dus dat leek mij dus wel handig.. Zat al op internet een beetje te neuzen welke er allemaal zijn..

Over het algemeen zijn mijn eisprongen altijd door de week.. Maar ik bedoel een weekendje weg om even alles uit ons hoofd te zetten en lekker samen te zijn..

xxx Mamoetje

Hee Mamoetje

Ik heb een iets ander probleem.
mijn vriend wil elke dag sex,dat vond ik eerst prima ,maar nu ik weet dat het beter is voor de kwaliteit van het zaad om het om de dag te doen,wil ik het niet meer elke dag.
dat vind hij raar,en hij vroeg dus laatst   of ik wel echt een kind met hem wilde,omdat ik zo weinig sex wilde vergeleken met voorgaande maanden/jaren
ik heb het uitgelegd,maar dat gaat er bij hem toch niet helemaal in hoor.
ik gebruik ook ovulatie test van testjezelf.nl ,en als ik 2 streepjes zie dan doen we het om de de dag en anders elke dag,ik heb het maar niet gezegd,maar wat geeft het hij wil het zelf ook graag,en hij werd er dus onzeker van dat ik niet wilde,
ik wens je veel succes.
groetjes Cindy (26maanden bezig)

Hoi Francis, mijn gyn zegt dat je het niet vaker dan 1x per dag moet doen, dan wordt de kwaliteit van het zaad slechter maar elke dag 1x kan wel zonder probleem. Je kans op een zwangerschap door het 1x per dag te doen neemt niet TOE maar ook niet AF. Dus als jullie t graag elke dag doen, gewoon doen! groetjes

hallo,

een man heeft genoeg zaad om het elke dag te doen.(produceerd genoeg zaad)....heb ik ergens gelezen toen ik bij de gyn was....

groetjes

Terug
Bovenaan