Hoe doen jullie dat met jus?

Ik doe wel altijd een beetje jus door het eten en maak er een prakje van. Eline is ook nogal van het zelluf eten, dus accepteert geen gevoer meer. Maar ze vind het wel goed dat wij het op het lepeltje doen, en dan pakt ze zelf het lepeltje en eet het op, ik weet niet of dat een idee is. Eline kan dus wel zonder (al te veel) geknoei het lepeltje naar haar mond brengen en het opeten.

Hoi hoi,

Het hangt nogal van zijn bui en het soort eten af of de lepel zonder geknoei richting mond kan gaan....Meestal draait hij net voor zijn mond de lepel  en tja het een blijft dan wat beter hangen dan het andere zullen we maar zeggen!
Wij zijn onderhand heel handig in het "chinees eten met babylepeltjes" ipv stokjes!
Meestal zit er een lepeltje van Kyan in het prakje en een die wij gebruiken om af en toe wat te voeren. Maar soms moet er ineens gewisseld worden van lepel (niet erg, als je het maar wéét) Ik vind het op zich niet erg dat hij met zijn handjes wil eten, alleen hij krijgt dan praktisch geen geprakte aardappels binnen, hij pakt namelijk alles tussen duim en wijsvinger en dat is niet véél kan ik je zeggen!  vandaar dat ik over wil gaan op blokjes aardappel...
We gaan volgende week maar eens de testfase in!
Ben benieuwd!

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Groetjes Sas

Hoi Sas,

Er zijn al veel reacties, maar wilde toch nog even reageren. OOk hier zijn we best fan van een lekker beetje jus en ben ervan overtuigd dat dat geen kwaad kan!

Maarrrrrrrr om antwoorde te geven op je vraag, wij maken idd ook blokjes, maar gooi daar dan gewoon een beetje jus overheen. Ik heb altijd kruimige aardappels en moet zeggen dat het best opneemt in de aardappel. ja de handen zijn vies maar goed daar hebben we doeken voor! Dus zou gewoon zeggen gooi een beetje over je blokjes aardappel, komt best goed!!

X Saskia

Terug
Bovenaan