Hoe doen jullie dat?

Onze eerste heeft de eerste weken bij ons op de slaapkamer geslapen in een wiegje. Dit was ook practiser, omdat wij beneden sliepen en de kinderkamer boven was. Ook was het gewoon makkelijk i.v.m. met het voeden.

Doe wat je zelf wil!!

Als je BV gaat geven wordt er geadviseerd om je kindje bij je te houden de 1e week/weken dit om de hongersignalen te herkennen het kan ook makkelijk zijn je hoeft niet echt je bed uit maar kan vanuit je bed naar je kindje kijken. Dit is vooral makkelijk als je niet goed je bed uit kan komen. Aan die geluidjes wen je snel begin lig je er wakker van maar daarna niet meer. het is idd verstandig om een reiswieg voor op je wandelwagen aan te schaffen want alleen in de maxi cosi is heel erg slecht voor het ruggetje. Snap niet dat dat niet verteld is waar je de wagen gekocht hebt.

bij ons alletwee 3 maanden in de slaapkamer odat het zo makkelijker is borstvoeding (liggend) te geven (doe ik altijd op vraag...
na die tijd wilde ik ook wel weer rustig de slaapkamer voor ons tweeën.
in het begin sliepen ze niet goe in het ledikantje (te groots) en had ik een wiegje (knusser) maar dat ligt ook aan de kinderen

Onze twee jongens (1 1/2 en 2 1/2)hebben beiden de eerste drie maanden bij ons op de kamer geslapen. De eerste in de kinderwagen en bij de tweede hebben we gewoon het hele ledikant in onze slaapkamer gezet. We vonden het heel fijn en gezellig. En na een maand of drie was het geen enkel probleem om ze op hun eigen kamertje te laten slapen. Ik denk al met weemoed terug aan de heerlijke tijd, nog maar zo kort geleden!

Ik ben 2 dec bevallen en wij hebben onze dochter de eerste week in haar ledikantje in onze kamer laten slapen.Want wij vonden het ook een beetje onzin om voor het begin een wiegje te kopen. Daarna hebben we haar in haar eigen kamer laten slapen zodat ze daar gewent zou raken. en je slaapt zelf ook veel beter.
groetjes, Lisette

mijn twee kids hebben de eerste 4 maanden bij ons op de kamer geslapen in een wiegje waarna ze naar hun eigen kamers zijn gegaan in het ledikant.[kort opgemaakt]en over je maxicosiwagen ik zou toch ook zorgen dat ik een wagen met rieswieg had want een cosi is echt slecht voor zo een kleine purk om langer dan een half uur in te liggen dus ik zou er maar geen gebruik van maken.want je staat al gauw nog evnen te kletsen ed en er is zo een uur om en dan moet het in de auto er nog in.geen succes.heb je hem in een baby winkel gekocht?want dan hadden ze je wel even mogen informeren over dit gegeven.er zijn heel veel artikelen over te vinden.groetjes en succes bij je beslissingen en je bevalling natuurlijk

Terug
Bovenaan