Hoi,
Mijn zoontje heeft tot zeven maanden bij mij op de kamer geslapen. Eerst heb ik een tweedehands wiegje gekocht en hij heeft er drie maanden in geslapen.
Na die drie maanden was ik er niet aan toe dat hij naar zijn eigen kamer ging, die was ook al volledig ingericht.
Dus hebben we zijn ledikantje in onze kamer gedaan. Dat was heel gezellig samen. Toen hij zeven maanden was begon hij snachts wakker te worden en moest ik hem even de speen geven en dan ging hij weer slapen. Dus toen had ik het gevoel dat hij echt op zijn eigen kamer moest slapen.
Het cb had me gezegd dat ik moest rekenen op een hele moeilijke periode, maar mijn zoontje heeft vanaf die nacht heel goed geslapen in zijn eigen kamertje. Hij vond het heerlijk, het ledikantje was hij al gewend van zijn derde maand, en zijn kamertje daar deed ik hem in bad en daar verschoonde ik hem, dus dat kende hij ook al goed. En vanaf toen slaapt hij heel de nacht door, van half acht tot half acht.
Ik heb gewoon naar mijn eigen gevoel geluisterd. Ondanks dat het cb zei dat hij moeilijk zal doen en bla bla. Zolang ik er nog niet aan toe was, bleef hij bij mij. Hij heeft ook negen maanden bij mij in de buik gezeten, dus mag hij ook minstens zolang naast mij slapen.
Succes