Hoe doen jullie dat?

Hallo,

Hier ff een dilemma voor mij. Heb er de hele nacht van wakker gelegen...
Mijn vriend wil graag een dagje naar Valkenburg met mij en de kleine. Ik ben nog nooit met de kleine een hele dag weg geweest, maar wil het wel graag proberen..
Hoe doen jullie dat met de fles opwarmen enzo. Lopen jullie gewoon een kroeg/restaurant oid binnen en vragen of ze een magnetron hebben zodat je t flesje op kunt warmen, zoeken jullie uit van te voren waar je dat kunt?
Tessa is trouwens 15 weken.. HELP!!!!!!!
groetjes Carla

Hoi Carla,
Wij gaan al heel lang met Jadey weg (ook omdat ze het geweldig vind hoor) en als we kort weggaan neem ik een themoskan mee met water (ze krijgt flesvoeding) en anders gaan we tegen haar etenstijd zelf ook even wat lekker drinken bij een terrasje en vragen we of de fles even in de magnetron mag, of we bestellen een extra thee! Het flesje meng ik dan en keol ik even onder de koude kraan in de toilet af.

maak je niet te druk komt vast goed

gr tammy mv jadey 02.04

Hoi,

Ik neem mijn dochter wel vaker een hele dag mee, en het wil ook wel heel goed hoor,
Ik neem meestal een of twee kleine thermoskannetjes mee (0,5 liter inhoud) met gekookt water, en ook een flesje water (koud)
Als je dan het warme water mengt met het gekookte water, kun je ten alle tijden een fles maken op de goede temperatuur, zo ben je niet afhankelijk van een magnetron.
Is deze dan wel in de buurt dan kun je die altijd gebruiken.
Zo weet ik altijd zeker dat ik een fles kan maken als dat nodig is.
Ook kun je de fles na gebruik weer omspoelen met warm water.
groetjes mamsie76

hoi hoi

ik neem altijd een flesje spa mee
maar als je nurilon gebruikt die heeft ook kante klaren pakjes voor onderweg
daar zit gellof ik 210  ml in
en je kan ze ook koud geven

ik deedt dat altijd met de ouste had overal van die pakjes leggen
in me auto ik geloof dat in elke tas wel eentje zat

altijd handig

groetjes mariella

Ja hoor, in de meeste (eet)cafe's kun je dat gewoon vragen, in sommige hebben zelfs een aparte magnetron staan voor het opwarmen van flesjes, kun je het zelf doen. Ik neem ook weleens een thermoskan mee en die pakjes kant en klaar voeding doen het ook goed, is er volgens mij wel alleen in nutrilon standaard niet in de speciale voeding. Maar goed, gewoon proberen joh, is toch fijn een dagje eruit met zn drietjes....komt vast wel goed.

Groetjes Monique

Ten eerste.. wat een ongelloflijke mooie naam voor je dochter
Die van ons het ook Tessa.

Je moet gewoon in cafetaria's vragen of ze even het water willen opwarmen.
10 van de 10 doen dat namelijk, dus geen zorgen.

Ik lees hierboven al genoeg info, en alles wat ik al wilde zeggen.

Veel plezier in Valkenburg.

je moet gewoon gaan, het zal wennen zijn, maar eens moet de eerste keer zijn om er op uit te gaan met de Familie

nog een andere tip:

je kunt ook flessenwarmers kopen die je in de cigarettenaansteker van je auto kan stopen, zodat je onderweg zelf ook een fles kan opwarmen.

Ik dacht dat het te koop was ooit bij de prenatal, wellicht nog steeds, met een  hartje op de verpakking?

Terug
Bovenaan