Hoe doen jullie dat?

Ik maak meestal gewoon een thermoskan met gekookt water (heet) en een thermoskan met koud water
Dat meng ik dan tot de juiste temp en klaar is kees
Maar je kan bij een restaurant natuurlijk ook even vragen om t flesje warm te maken
Komt altijd goed

Groetjes Van Xennah

ik neem altijd een thermoskan met gekookt water mee en dan een fles met koud water, dan kan je dat mengen en heb je altijd de goede temp.
gaat heel goed. wat ook kan.... je hebt van nutrilon pakjes met kant en klare melk.... die kan zowel warm als koud gedronken worden. weet niet of je dat ook van andere merken hebt.

wij gaan volgende week zaterdag een dagje naar valkenburg toevallig!!
veel plezier!!

liefs marijke

Ik vraag inderdaad altijd in restaurant e.d. (tevens goede smoes om zelf even een terrasje te pikken, ha, ha  ) Heb wel een flesje met koud water bij me, want het personeel in die gelegenheden hebben echt geen verstand van flesjes, ik krijg het water vrijwel altijd te warm terug. Maar ja, dan even mengen tot goed temp en klaar.

Heel veel plezier, Valkenburg is echt top!! Persoonlijk vind ik het een van de leukste plekjes van Nederland! (moet je natuurlijk wel van toeristische plekjes houden, want is erg druk op een mooie zonnige dag)

Groetjes, Karin
mama van Christian (23 weken)

Terug
Bovenaan