Hoe doen jullie dat??

wij hebben hier ook een middenweg hoor. En eigenlijk is dat te danken aan mijn man; als ik m'n gevoel zou volgen zouden we amper de deur uit komen en zou ik m'n meisje constant in bescherming nemen tegen onregelmatigheid. Terwijl ze het best kan hebben hoor en vaak slaapt ze ook best redelijk bij andere mensen.
Wel probeer ik om na een drukke dag of weekend  buiten de deur even een rustige thuisdag in te plannen!

Dus... de middenweg!

oh ja, en over dat stukje wat je schreef over die vrienden van je, die s'nachts met de kids lopen te leuren...
Mijn ouders deden dat bij mij en mijn broer ook, en ik ga het ook "proberen" Moet ik je er wel eerlijk bij zeggen dat je kind ook ernaar moet zijn.
B'Elanna is erg makkelijk wat dat betreft, en ik vond het als kind zijnde ook niet erg... vond het zelfs leuk!!

Groetjes Debby

overdag's   maak ik er ook niet zo'n punt van, dan heeft dinand niet zo'n heel vast schema, maar sávonds moet hij echt optijd in z'n bedje liggen, anders hebben we de hele nacht drama, en dat heb ik er echt niet voor over, maar ik denk ook dat het per kind verschilt, mijn dochter was zo makkelijk daarin, die nam ik ook overal mee naar toe en nu nog gaat zij altijd met mij mee, al wordt het bij wijze van midden in de nacht, dat slaapt ze s'morgens wel weer bij, maar dinand is daar gewoon heel anders in, niets aan te doen!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan