Hoe doen jullie dat?

Hallo allemaal ik ben benieuwd hoe jullie dat met op de grond?
Ik heb een kleed waar Bryana soms op ligt,het is de bedoeling dat ze daar leert kruipen,ik leg haar dan op d,r buik maar kruipen ho maar,hooguit rollen en teigeren.
En hoelang laten jullie die kleintjes daar dan liggen?
groetjes Bianca en Bryana 6maanden 3weken

Amy zit hier amper in de box....

puur omdat zei zitten rollend en kruipend steeds vast lag en nu leg ik altijd boxkleed op de grond maar is ze binnen 2 trellen af en zit en kruipt op laminaat hier ze trekt alles onder mn tafel uit enzo... begint nu al pfffff en de speelgoed bakken van der broer zijn ook geliefd...

zo bekend het verhaal!!!
Felix haat de box!!
dus speelkleed op de vloer en binnen minuut is meneer verdwenen!
dan in de keuken dan het speelgoed van jari,dus alles waar hij in kan stikken staat nu op jari's kamer!!!
maar felix laat wel merken wanneer hij er genoeg van heeft..hij begint dan ontzettend hard te schreeuwen.
hoelang...ja ze kunnen best een tijd daat liggen denk ik zo..
succes!

Andries ligt hier nog wel geregeld in de box hoor.
's ochtends zowiezo een uur (dan heeft hij er ook wel genoeg van hoor). En dan over de rest van de dag verdeeld nog wel 2 uren denk ik.
En ik heb hem ook heel vaak op de buik liggen (box of op een kleed op de grond). En hij doet verwoede pogingen om zijn kleine worstepootjes onder z'n kont te krijgen. Maar het lijkt er nog niet op.
Maarre das nog niet zo gek hoor Bianca, dat Bryana dat nog niet doet. Komt vanzelf, ieder kindje doet dat als hij/zij er klaar voor is.

Nou Quinn rolt pas sinds 1,5 week, dus tijgeren of kruipen zie ik eerst nog even niet gebeuren.
Maar Quinn ligt wel vaak even op een speelkleed op de grond. Of op zijn buik of op zijn rug is hij dan mooi aan het spelen en kan hij mooi rond kijken. Ook ligt hij nog veel in de box, maar als hij dan rolt, dan ligt hij steeds klem tegen de spijlen van de box.
Quinn meld zich vaak wel snel wanneer hij er geen zin meer in heeft dus ik denk dat hij misschien een half uurtje op het kleed of in de box ligt en dan heeft hij er al weer genoeg van.

Liefs marielle Quinn 5,5 maand

Quintus ligt ook veel op de grond op zijn speelkleed. Hij tijgert nog niet, maar rollend gaat ie de hele kamer door. Het kleed is dus eigenlijk een beetje onzin want hij ligt er meer naast dan op... Alhoewel ie soms ook heel druk de kleurtjes en stofjes aan het bestuderen is van het kleed. Meestal is ie het na een uurtje zat. Ze geven het zelf wel aan als ze het zat zijn denk ik. Quintus gaat dan altijd op zijn buik liggen jammeren alsof ie opeens niet meer terug kan rollen naar zijn rug.

De box is echt te klein voor hem geworden want als ie probeert te rollen zit ie steeds klem tussen de spijlen. Ik denk dat de box weer leuk/handig wordt als ie kan zitten.

Quintus 5 1/2 maand

Ik weet nog bij mn dochter 3 jaar geleden dat ik mn vloerkleed gewoon in het midden van de Huiskamer had liggen en dat ze daar dan op rolde... teigerde... leerde kruipen... omdat ik t op de vloer niet zo fris vond met die katten haren...

Maar nu is t bij ons ook best klein dus dat kleed bedekte bekant heel t openstuk van de huiskamer hihi...
Dani ligt nu ook geregelt op een speelkleed maar die ligt nog stil en toevallig gister heeft hij t anderhalf uur vol gehouden hij had er veel lol... en als hij geen zin meer heeft begint ie wat te mopperen

Succes
Groetjes Joyce
Dani 5 maanden

Olivia is nog maar eventjes happy in de box. Het speelkleed heeft echt haar voorkeur! Vooral als haar grote zus naast haar komt zitten ;)
Maar Olivia komt echt overal en doet verwoede kruippogingen (lukt bijna!). Ze vindt het echt leuk en kan het erg lang volhouden. Een uur lukt zeker wel.

Olivia bijna 6 maanden (a.s. dinsdag)

Terug
Bovenaan