Hoe doen jullie dat?

Hier ligt hij nog lekker in de box. Hij vind het best en kan zich er best lang in vermaken. Hij draait zich wel meteen om en hangt dan ook weleens in de spijlen, maar dan schuif ik hem gewoon weer op.
Op de grond leg ik hem ook op zijn buik. Vind hij leuk, vooral kijken naar zijn grote broer en hopend dat hij ook een auto kan bemachtigen. Hij kan ongeveer 10 cm achteruit schuiven en dan hebben we het wel gehad...hij komt nog helemaal nergens.
Kruipen hoeft pas met 9 mnd dus maak je vooral geen zorgen hoor!

ha ha, nou Fiene rolt ook pas net een weekje, is soms nog in gevecht met haar arm die onder d'r buik blijft liggen. verder is ze niet zo dol op de box. liever in de wipper om broer en zus in de gaten te houden.
dat kruipen gaan ze toch pas doen als ze er zelf klaar voor zijn net als al het andere.

Bij ons heeft Rebecca pas 1 x op de grond gelegen en dat was op het gewone vloerkleed, ik ben er niet erg happig op om haar op de drond te laten, ivm met dat wij een oude kloostervloer hebben en die is natuurlijk ook op oude manier gelegd, niet strak en vlak, dus zeker als ze er iets vanaf zou rollen erg oncomfertabel. En in mijn ogen ook te gevaarlijk (ben zelf ooit op die tegels terechtgekomen en had toen een giga zware hersenschudding).
Als ik het zo lees vind Rebecca de box als 1 van de weinigen nog steeds super. Ik verwissel ook regelmatig de speeltjes erin, gooi het helemaal om. En ja die uitstekende beentjes ook heel erg bekend, maar zij ligt nooit vast, ze trekt ze netjes in. Maar de wip stoel of kinderstoel vind ze ook geweldig, dan kan ze meer zien.

Fleur vindt het ook prima in de box...ligt er vaak in over de dag verdeeld denkt ik ongeveer 2 a 3 uur..en ze kan zich goed vermaken...verschillende speeltjes...babygym erboven...enz...ook op de grond(kleed) spelen vindt ze leuk!! Ze geeft het vanzelf aan als ze het zat is...dat verschilt nogal!!

Hier is ook de wipper of kinderstoel erg leuk...vooral de wipper...ze zakt dan onderuit zodat ze met de voeten kan spelen!!en aan de tenen kan sabbelen!!

De ene keer ligt Meike in de box en de andere keer op de grond.
Maar idd dat kleed stelt niet veel voor, voor je het weet zijn ze weer ergens anders.
Ik leg ze meestal neer en als mevr het zat is dan laat ze het wel horen.

Ik heb trouwens wel een groot kleed, van Kidz Impulz. Die is echt ideaal! En normaal blijft ze daar wel ergens in de buurt. Die kleine kleedjes stellen inderdaad weinig voor. Die nemen we alleen mee als we ergens op bezoek gaan.

Terug
Bovenaan