Hoe doen jullie dat?

Hallo dames,

Ik worstel eigenlijk al een paar weken met de vraag hoe ik het moet doen met de voedingen als Gideon eerder wakker is dan etenstijd of als we weg geweest zijn.

Ik merk dat hij steeds langer wakker is en de slaapjes steeds korter.

Hoe pakken jullie dat aan?
Geef je hem dan toch een voeding als je kindje eerder wakker is of wacht je tot het weer tijd is?

Zo ook met uitstapjes; geven jullie dan een voeding op een gezette tijd?

Van het cb kreeg ik niet echt een antwoord.
"moest aan de behoefte van het kindje voldoen"...daar word ik niet echt wijzer van.

Ben benieuwd!

xxx

Hier zit nog steeds niet een heel erg ritme in ofzo.
Het slapen wisselt heel erg en de tijden van de voeding ook. Wij kijken een beetje wat Fedde wil. Soms proberen we wel wat wij willen met voeding,omdat het dan even beter uit komt maar dan drinkt hij niet alles op.
Is bij ons nog wel naar behoefte, ook omdat hij gedeeltelijk ook nog borstvoeding krijgt.

succes

Ik geef als Daley honger heeft en als dat nou na 3 uur is ipv 4 dan geef ik heb een flesje! En als we op het punt staan om weg te gaan dan probeer ik hem daarvoor nog een flesje te geven. Dus ik heb hier geen strak schema! Dit werkt heel goed voor Daley maar ja ieder kind is anders, je moet soms gewoon dingen uitproberen en je moedergevoel volgen.

Groetjes Anne

ik geef wel echt op vaste tijden zijn fles. als ik ergens heen ben zorg ik dat ik altijd net na zijn flesje weg ga en ik zorg dat ik altijd als hij weer een fles krijgt ergens wat te gaan drinken en dan vraag ik daar om wat warm water voor zijn flesje.
maar heb er niet echt een vast systheem voor

Als Jochem eerder wakker is en het is nog geen tijd vooor zijn fles (tenminste hij huilt niet van honger) dan geef ik hem de fles ook niet maar laat ik hem spelen en wacht tot hij komt . Ik heb ook niet echt een strak schema , Jochem ook niet dus............. Veeeeeeeeeeeel langer dan 4 uur wacht ik ook niet hooguit 4,5 uur maar dan geef ik hem toch maar de fles voordat hij gaat huilen en dat is ook fijn want oooooooooooooh wat is meneertje ongeduldig als ik de fles klaar maak hahahha.

Suc6 Groetjes Dianne

Hier gewoon een vast schema! Als hij eerder wakker is speelt hij lekker of knuffelen we of zijn we weg. De flessen worden op vaste tijden gegeven en wijkt hooguit een half uurtje af. Zit gemiddeld 4,5 uur tussen de flessen! Eerste fles is 6.30/7.00 tweede rond 11.30 derde 15.30/16.00 en de laatste altijd rond 19.30

Als we weggaan neem ik gewoon een flesje mee en dat gaat prima.

Groetjes Tamara

Als ie erg honger heeft (en huilt) geef ik hem eerder. Maar is hij gewoon lief aan het spelen en kletsen wacht ik tot het tijd is. En soms laat hij dan weer langer tussen de andere flessen zitten. Ligt er aan hoeveel hij gedronken heeft. Met weggaan geef ik hem eerst de fles en als ik de volgende nog niet thuis ben krijgt hij gewoon op zijn eigen tijd de fles. Maar heb sowieso altijd een voeding bij me. Ook al ga ik maar voor even weg.

Terug
Bovenaan