Caspar is nu bijna 15 weken. De eerste 8 weken heb ik bv gegeven, week 9 / 10 afgebouwd, daarna alleen de fles. Ik heb altijd voeding gegeven op aanvraag waardoor ik nooit echt in een schema terecht kwam. Ik heb het vertrouwen gehad dat vanzelf wel een keer zou komen. En ja hoor, Caspar gaat nu ongeveer een week naar het KDV en we zijn vanzelf terecht gekomen op het schema 07.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00. Maar vraagt hij eerder, dan krijgt hij eerder, ook op het KDV. Ik heb inmiddels geleerd dat dat zich vanzelf wel ergens corrigeert in de loop van de dag. En komt het mij soms uit om het iets eerder te doen (bijvoorbeeld omdat we weg moeten) dan doe ik dat gewoon. Later dan hij vraagt doe ik echt nooit. Ik vind het echt verschrikkelijk om met een door de honger huilend kind te zitten. En net als Supertje heb ik gewoon altijd voeding bij mij. Ik laat hem overdag nooit langer dan 5 uur tussen de voedingen door slapen omdat ik dan bang ben dat hij voor zijn gevoel de nacht al pakt en het 's nachts slechter gaat met slapen. Ik hoop dat je er wat aan hebt ... aan dit hele verhaal ...