Hoe doen jullie de nachten?

Nee de baby slaapt op zijn eigen kamer, ik sliep niet door zjjn gekreun in zijn slaap haha. Hij ligt op de kamer naast ons. 
Ik heb een co sleeper gebruikt, maar ik werd wakker van elk kreuntje. 
Op zijn eigenckamer geeft ons veel meer rust

Mijn man staat wel op als t nodig is maar hij hoort het gewoon niet waaedoor ik heeel vaak wakker wordt. Misschien moer ik de babyfoon gewoon naast hem neerzetten. Ik hoor toxh alles wel 

De eerste 2 weken, toen mijn man nog vrij was, deden we alles samen. Daarna is mijn man weer aan het werk gegaan en doe ik de doordeweekse nachten en hij de weekendnachten. Ja, de nachten zijn pittig maar hij heeft zijn slaap harder nodig voor een werkdag dan ik tijdens mijn verlof.
Mocht je je slaap toch nodig hebben probeer dan al een paar uurtjes voor de laatste avondfles te pakken.

Hoi! 
Heel herkenbaar je verhaal. Vooral dat kreunende/ bijna poepende geluid. Dat doet onze dochter van 4 weken ook. Ik heb haar daarom op haar eigen kamertje gelegd. Omdat ze vaak een half uur voor ze echt de fles kreeg van dit soort geluidjes ging maken en ik dan lang wakker lag. Wat mijn vriend en ik doen is dat ik om 20:00/21:00 naar bed ga en hij de laatste fles doet. Dan kan ik een lange ruk maken. Wel super saai maar ik ben liever een fit mens haha. 

Succes!

Ik moet nog een paar weekjes maar de bedoeling is dat ik er doordeweeks s'nachts uit ga (tenzij ze tussen 5 en 6 komt) en in het weekend mijn man. Hij moet rond 6 uur in de auto dus als ie iets eerder eruit moet vibd ie dat niet zo erg.
De praktijk moet het nog uitwijzen natuurlijk 

Ik zou dan met je man overleggen of hij altijd de laatste fles wil geven, zodat jij lekker op tijd naar bed kunt en als je er dan snachts uit moet je iig al wat uren slaap hebt gehad. Probeer overdag als je kleine slaapt, iig even te rusten. Ook al kun je dan niet slapen, ik zou toch even plat gaan liggen. Lekker met een boek het bed in kruipen, of gewoon even liggen met de ogen dicht en denken/ dromen/ dagdromen over hoe heerlijk het is met je kleintje! 
Wij hebben het altijd zo gedaan en dat werkte echt perfect voor ons.
Oh ja, mocht je man 12 uur erg laat vinden, ivm werken vlgd dag, misschien laatste fles 11 uur geven? Hier scheelde dat niks met de tijd dat ons zoontje zich dan snachts meldde... 
Het is iig nog ff volhouden, er komt n tijd dat ze doorslapen haha! De een wat sneller dan de ander, maar het komt! Mijn zoontje sliep al met de 6/7 weken door, dus wij hadden geluk! ?

Ook wij werken juist goed samen.
Mijn man werkt ook in de horeca dus is vaak pas rond 23.00/0.00 thuis en in het weekend soms nog later en dan geeft hij vaak de laatste fles want wij moeten onze dochter toch zelf wakker maken dus voor haar maakt het niet uit om welk tijdstip.
Ik ga er vaak de ochtende uit en s nachts komt ze nooit meer voor een voeding alleen voor haar speentje en dan ga ik vaak en anders wisselen wij dat af.
Ik ga zelf indd net als wat hier boven staat soms al om 21.00 naar bed maar dan denk ik dat is nu even een periode en dat is straks ook weer anders.
Nou scheelt ook wel dat ik sws 4 avonden in de week toch alleen zit.
Maar die andere avonden doe ik het nu ook even op die manier je weet dat het een fase is dus de avondjes samen op de bank komen echt wel weer !
Ik zou dat eens voorstellen! 

Terug
Bovenaan