<p>Hoi!</p><p>Ons zoontje is nu 12 weken en over een weekje ga ik weer werken! Ik begin met 3 dagen in de week, wat in het nieuwe jaar weer 4 wordt. Vind het best spannend, heb er ook best zin in en ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden op het kdv. Nou goed dit ter achtergrond.. </p><p>Ik ben benieuwd hoe jullie werkende mama's en papa's het doen 's ochtends. Tot nu toe zitten we aardig in een ritme, dwz onze zoon slaapt nog niet door en krijgt soms nog een klein flesje rond 4 (hebben hier tot nu toe nooit echt een probleem van gemaakt maar willen deze nu wel gaan afbouwen). Verder begint de dag meestal om 7 uur, ook wel eens om half 8 - beetje afhankelijk van hoe hij geslapen heeft (nu is hij bijvoorbeeld verkouden en vaak wakker geworden door verstopte neus, en slaapt hij nu nog). Maar volgende week moeten wij natuurlijk allebei op een bepaalde tijd naar werk. Maken jullie je baby 's ochtends wakker? En elke ochtend op een vaste tijd? Ook als je weet dat hij/zij een halfuur ervoor bijvoorbeeld nog een beetje aan het piepen was vanwege bijv een verkoudheid? Of worden jullie baby's allemaal uit zichzelf op een vaste tijd wakker?</p><p>Heel stomme vraag misschien, maar bedankt alvast voor het reageren!</p>