Yoëll gaat nooit vroeg naar bed, meestal pas rond 20.00 en met oud en nieuw gaan we gezellig met mijn ouders en buurvrouw bij ons thuis gourmetten.....ook Yoëll doet lekker mee...`s middags gaat ie later naar bed dan normaal zodat hij `s avonds iets langer wakker kan blijven....zodat hij goed moe word en als het dan 00.00 is en hij word wakker dan halen we hem naar beneden toe en gaat dan als alles weer rustig is lekker bij ons in bedje.....dat mocht ik eerder ook altijd van mijn ouders....en we zijn het gewend dat hij bij ons slaapt haha.....Ik ga in ieder geval niet moeilijk zitten doen....
Maar Oordopjes is heel slecht voor kinderoortjes hoor.....ze hebben meer smeeraanmaak dan ons en door die dopjes kun je het te ver naar binnen duwen waardoor ze ontstekingen kunnen krijgen.....(is mij verteld door KNO arts...of je moet al speciale aangemeten dopjes hebben)!!!!
Suc6 Liefs Denise
Maar Oordopjes is heel slecht voor kinderoortjes hoor.....ze hebben meer smeeraanmaak dan ons en door die dopjes kun je het te ver naar binnen duwen waardoor ze ontstekingen kunnen krijgen.....(is mij verteld door KNO arts...of je moet al speciale aangemeten dopjes hebben)!!!!
Suc6 Liefs Denise