hoe doen jullie het met oud en nieuw met de kleintjes?

Yoëll gaat nooit vroeg naar bed, meestal pas rond 20.00 en met oud en nieuw gaan we gezellig met mijn ouders en buurvrouw bij ons thuis gourmetten.....ook Yoëll doet lekker mee...`s middags gaat ie later naar bed dan normaal zodat hij `s avonds iets langer wakker kan blijven....zodat hij goed moe word en als het dan 00.00 is en hij word wakker dan halen we hem naar beneden toe en gaat dan als alles weer rustig is lekker bij ons in bedje.....dat mocht ik eerder ook altijd van mijn ouders....en we zijn het gewend dat hij bij ons slaapt haha.....Ik ga in ieder geval niet moeilijk zitten doen....

Maar Oordopjes is heel slecht voor kinderoortjes hoor.....ze hebben meer smeeraanmaak dan ons en door die dopjes kun je het te ver naar binnen duwen waardoor ze ontstekingen kunnen krijgen.....(is mij verteld door KNO arts...of je moet al speciale aangemeten dopjes hebben)!!!!

Suc6 Liefs Denise

Vorig jaar heeft Kay er ook doorheen geslapen.
Dit jaar wachten we gewoon af tot/of hij wakker wordt en nemen hem dan even mee naar beneden. Hij zal het helemaal geweldig vinden!! Buiten de prachtige lichtjes overal ook de aandacht die hij van al het bezoek zal krijgen..

We geven hem daarna een lekkere warme fles melk en dan gaat meneertje gewoon weer het bedje in.

Niet te druk over maken en kijk gewoon aan hoe het verloopt. Leg je kleine desnoods aan de achterzijde van het huis.

Maar zulke situaties heb je nu eenmaal niet in de hand en moet je maar gewoon afwachten en op inspelen. Probeer het positief te bekijken als je kleine wakker wordt en met grote ogen kijkt naar al het vuurwerk, hoe mooi.. Die ene keer in het jaar..

Fijne jaarwisseling!!!

Esmé mv Kay

Sophie heeft vorig jaar doorgeslapen, Gijs werd voor de eerste keer wakker en is even beneden geweest. Daarna weer terug naar bed en hij heeft gewoon weer geslapen. Dit jaar vieren we oud&nieuw bij vrienden, dus we moeten ze hoe dan ook uit bed halen om weer naar huis te rijden..... Dus als ze wakker worden, pech gehad: hopelijk slapen ze dan 1 januari wat langer haha.

En tis wat Nelleke zegt: van een uurtje wakker zijn krijgen ze niks.....

Goetjes
Susan

hallo,
bedankt voor jullie reacties...

ik was gewoon heel bang dat hij niet zal begrijpen dat het nacht was,en dat
als ik hem weer terug in bed leg dat hij na 2 uurtjes ofzo al weer komt,
weet het het gaat nergens over,maar ben gewoon bang dat hij heel zijn ritme
in mekaar gooit....
oordopjes ga ik dus zeker niet doen!!!daar ben ik nu ook wel over eens..

ik ga idd maar afwachten wat er gebeurd,en laat het maar rustig op me
afkomen..is denk ook wel het beste ja..

meides jullie allemaal fijne jaar wisseling en zal proberen wat meer
actief te zijn op het forum.

nogmaals bedank!en iedereen sucses met de kleintjes,
ik zal in iedergeval laten horen hoe het gegaan is...

x char mv jayden 18-08-06

Yoëll gaat gewone tijd (half acht) naar bed en ik haal hem om een uur of 23.30 uit bed, als hij zelf nog niet is gekomen.
Wij willen juist niet afwachten tot hij wakker wordt van het geknal, want hij is van zichzelf al best angstig en vooral 's avonds en 's nachts.
En daarbij komt dat hij het nu al helemaal het einde vind al dat vuurwerk en die mega knallen dus dat willen we hem niet onthouden.

Mijn zwager verkoopt vuurwerk en die hebben dus op het tuincentrum zo'n video met vuurwerk. Haha je had Yoëll moeten zien voor dat scherm, boem ohhhhh hakkaa
Geweldig gewoon.

Succes met de nacht allemaal!

Ivar heeft vorig jaar ook doorgeslapen en morgen zien we het wel, we zijn bij mijn zus en zwager, dus hij slaapt in een vreemde omgeving misschien dat hij dus sneller wakker wordt, lekker even kijken naar het vuurwerk, beetje drinken en slapen!

liefs Jenneke mv Ivar

Hey!

Vorig jaar hebben we Thomas op de normale tijd als anders in bed gelegd, maar dan wel bij mijn schoonouders waar we de jaarwisseling altijd vieren. Als ie niet wakker was geworden hadden we hem lekker door laten slapen en de volgende dag weer opgehaald. Maar hij werd wakker en heeft vanuit het raam alles kunnen zien, daarna inderdaad een fles erin en welterusten met meneer!
Dit jaar gaan we weer naar mijn schoonouders, gaat ie daar weer rond zevenen naar bed, en hopen we dat ie wakker wordt, hahahah! Hij vind die knallen allemaal helemaal geweldig. Gisteren hebben ze op het voetbalveld carbid geschoten en meneer heeft al die tijd lang alleen maar lachend BOEM geroepen...   Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat we sinds de eerste knallen die we hoorden, gelijk lachend BOEM riepen naar hem, en dat doet ie nu gewoon na. Ook heeft Gert-Jan gisteren al stiekum wat vuurwerk afgestoken in de achtertuin om hem een beetje te laten wennen en zien wat hem te wachten staat....

-X- Marieke

Haha marieke, hoe kun je nu stiekumpjes vuurwerk afsteken???Hihi...

ook lili sliep door, en nu leggen we haar weer gewoon in bed...word ze van de knallen wakker , nou dan haal ik haar gewoon op ...Klaar...

succes en een fije jaarwisseling!

Terug
Bovenaan