<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Mijn kleine meid van 3 maanden is de laatste tijd ineens geen fan meer van het badje. Vaak is het brullen en dat gaat me zo tegenstaan... dus ik ben op zoek naar manieren om het fijner te maken.</p><p> </p><p>Om mijn rug te sparen gebruik ik sinds kort een badmatrasje in het babybad. Dat lijkt ze prima te vinden, beter dan ondersteunen met de arm. Ik heb zo'n soort badinleg, maar die heb ik nog nooit gebruikt omdat de kraamhulp zei dat die pas vanaf 3 maanden zou kunnen. Online lees ik vanaf 6? Wat doen jullie?</p><p>Ook heb ik een Chicco Bubble Nest voor in de douche. Maar toen ik haar erin zette werd ze helemaal hysterisch... ik vind alles ook wel echt van heel hard plastic, dus legde er maar een handdoek in om het zachter te maken. Hebben jullie baby's hier moeite mee?</p><p> </p><p>Verder op zoek naar meer tips om het leuk te maken! Ik verwarm alles al voor, zorg voor een warme badkamer en doe daar ook het aan- en uitkleedwerk. Dus van kou is weinig sprake. </p><p> </p>