Hoe doen mannen dat.

Nou,
Ik heb me vandaag ook eindelijk eens niet hoeven te vervelen. Ik ben minder gaan werken omdat het te zwaar was met de zwangerschap maar de dagen gingen af en toe zo langzaam!!! Alleen hoop ik dat het een volgende keer een dag is vol leuke verhalen en serieuze problemen...
Mar

Nou,
Ik heb me vandaag ook eindelijk eens niet hoeven te vervelen. Ik ben minder gaan werken omdat het te zwaar was met de zwangerschap maar de dagen gingen af en toe zo langzaam!!! Alleen hoop ik dat het een volgende keer een dag is vol leuke verhalen en serieuze problemen...
Mar

Nou,
Mar

Nou,
Mar

o sorry maar dat forum (of mijn computer) doet niet wat ik wil...

Ik had het er met mijn man over vanavond bij het eten. Dat het forum een soap was geworden. Nou het was nogal een bekend verhaal voor hem. Kerels zijn soms net zo erg! Hij zit al tijdens op een fietsersforum en daar gaat het er nu niet bepaald lief aan ttoe, en het mafste is elke zondag gaan ze toch gezellig weer samen fietsen alsof er nooit onaardige dingen zijn gezegd!
Maar goed ik sta er wel van te kijken hoeveel oktobermoeders er nu al zijn. Ik kan me niet herinneren dat er al zoveel andere maanden al zo actief waren zo vroeg. Ik hoop echt voor alle meiden die in oktober hun kindje verwachten dat er straks iemand de boel daar gaat lopen zieken.
Nou dames ik ga lekker mijn boodschappenlijst voor de shopochtend met mijn moeder afmaken.
Ik geloof dat dit het laatste beetje uitzet is wat ik nog nodig heb. En wat ben ik blij met mammies grote portemonnee!

Liefs Wietske

Terug
Bovenaan