hoe drinken jullie kids de melk??

Mijn dochter drinkt alleen haar melk uit de fles en dan ook warm. Wij genieten nog even van het laatste "stukje" baby! Heerlijk vind ik dat als ze nog even tegen me aan ligt om te drinken uit de fles. Ik zou me er geen zorgen over maken. Er zijn zelfs nog kinderen die borstvoeding krijgen! En ik weet dat een tuitbeker net zo slecht voor de tanden is als een fles, dus wat maakt het uit? Het zou alleen beter zijn als je het uit een echte beker geeft, maar  daar zijn ze soms nog net iets te klein voor.

Ik heb 2 verschillende tuitbekers (ja, doe maar duur, ha ha ha); eentje van avent en eentje van bambino (van de kruidvat). De melk MOET dus warm in die avent en de rest van haar drankjes gaan in die andere beker. Al verschillende keren geprobeerd om te switsjen, maar dan breekt ze de tent af! Dus ik laat het maar zo!

Sochtend krijgt Rik een papFLES en smiddags mag hij uit een gewone beker drinken...
Misschien wil ze dat weleens proberen??

Rik maakt het niet uit waar ie het uit drinkt, maar misschien een tip??

X Saskia
mv rik 04-07-07

Oeps ik slaap al, want zie je dat je al een gewonen beker hebt geprobeerd hahaha

Hoi,

Stijn drinkt mijn melk perfect op temperatuur uit mijn borst . En koemelk krijgt hij in de thee in zijn tuitbeker. Ik geef het ook wel zo en als hij bij mij uit de beker mag drinken wil hij het wel maar als we het in zijn tuitbeker doen wacht hij tot het op kamertemperatuur is.

Groetjes van marloes

Hallo,

hier drinkt Dylano al maanden niet meer uit de fles. Ik glf toen hij 13mnd was. Hij is nu 17mnd.
Dylano drinkt alles uit een gewone beker, en dat gaat prima. Het gaat ook weleens mis hoor, haha!
Voor onderweg hebben we de rietjesbeker van Nuby. Die vind ik echt ideaal daarvoor...

Ohja, hij kan dus absoluut niet overweg met een tuitbeker.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan