hoe en wanneer vertellen

hoi meiden,
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe en wanneer jullie het nieuws verteld hebben om je heen.
wij weten het pas sinds afgelopen zondag en zijn nog heel voorzichtig omdat het vorige keer tussen week 5 en 6 mis is gegaan. heb het helaas wel al aan mijn baas moeten vertellen. volgende week gaan ze de normjaartaken en formatie proberen rond te maken, dus vond het wel zo netjes haar alvast op de hoogte te brengen zodat ze daar rekening mee kan houden.
ik denk dat ik het mijn mams morgen ga vertellen, ben bang dat ze het anders wel aan me gaat zien of merken, aangezien ik me al redelijk misselijk en moe voel.

ik wil een t shirtje maken met de letters 'big sister' er op. deze doe ik dan bij mijn dochter aan. kijken hoelang het duurt voordat ze het door heeft hihih
mijn schoonouders gaan we het zondag vertellen. en ook mijn zus mag het al eerder weten want die leeft heel erg met me mee.
voor de rest willen we eigenlijk wachten totdat we een positieve echo hebben gehad.

ben benieuwd naar jullie verhalen en mischien doen we bij elkaar nog leuke ideeen op hoe we het kunnen vertellen om ons heen
 
Hoi...wij hebben ook een t-shirt gekocht voor onze zoon met de tekst: psssst... ik word grote broer van...
Mijn ouders weten nog van niks..maar collega's en vriendinnen wel. Ik wilde in eerste instantie vertellen bij 12 weken maar ik weet dat we dat niet gaan halen..en het ook binnenkort zullen vertellen aan de ouders.

Ook ik heb de hele dag een weeeig gevoel en totaal geen energie! dat had ik toch niet bij de 1e zwangerschap.Maar goed..blij zijn we natuurlijk wel :)

Grt Inge
 
Hey hoi,

wij hebben vrijwel meteen aan onze ouders verteld, die staan voor ons toch het dichste bij. Nu zijn we bezig om het alle broers en zussen te vertellen, alles op zijn tijd.
Pas als we de eerste echo hebben gehad maken we het wereldkundig, haha.
Vind het ook wel fijn, nog niet al die vragen en goedbedoelde adviezen.....
Het leuke is dat als ik het voor de vakantie op het werk nog niet verteld heb, ze het na de vakantie meteen wel aan me zien, dat zou wel leuke reacties opleveren!

Groetjes!
 
Hoi,

Wij hebben al wel aan onze vrienden en een deel van de familie verteld. We zoeken nog een leuke manier om het zijn ouders te vertellen. (mijn ouders had ik direct gebeld hihi) Ik ben echt een flapuit wat dat aan gaat.

Dit is ons eerste kindje dus een t-shirt aandoen met ik wordt grote broer of zus gaat hier niet op helaas,. Vind het wel een ontzettend leuk idee!

Groetjes!

 
Een shirtje ne jurkje besteld met de bekende tekst: grote broer en grote zus.

We hebben bij de eerste een taart gedaan met daarop zoiets als we worden papa en mama, of jullie worden oom en tante/opa en oma.
Of babysuikers bij de bakker ophalen en die presenteren bij de koffie/thee. (beschuit met muisjes kan ook)

 
heb het mijn mams vandaag verteld.
het t shirt was nog niet af (maak het zelf met strijkletters) dus had het t shirt met de losse letters voor op de tafel neergelegd en zo nonchalant mogelijk gezegt 'kijk ben een leuk shirt aan het maken'. leuk zegt ze kijkt nog eens en toen pas drong de tekst tot haar door hahah. werd zo ongeveer besprongen door haar hihihi zo blij was ze voor ons.
zondag naar mijn schoonouders

bij de eerste hadden we een boekje van nijntje gekocht over opa en oma en daar in gezet 'lieve opa en oma wil je dit boekje aan mij voorlezen' vonden ze erg leuk. heb ook wel eens gehoord dat mensen hun eerste echo inlijsten en geven. beschuit met muisjes bij de thee doet het ook altijd wel goed.
 
Bij mijn eigen ouders ga ik een digitaal fotolijstje kopen. We gaan het vertellen op de verjaardag van mijn vader. Dus we maken de tekst: Gefeliciteerd en dan een foto van de test en de echo en dan Opa en Oma. Ben benieuwd. Voor mijn schoonouders heb ik nog geen idee. Mijn beste vriendin krijgt een kaart met de foto van de test en dan de vraag: Raad eens.

Dat met die taart vind ik ook wel leuk, maar ze zijn niet zulke zoetekauwen. Daar moet ik nog wat voor bedenken
 
Terug
Bovenaan