hoe ernstig is dat?

Ik ben redelijk ongerust. Het is nu zondag avond en ik heb sinds donderdag niets meer van mijn vriendin gehoord. Voor het geval dat  er  iets ernstigs aan de hand is wil ik niet proberen te bellen of smsen. Zouden ze niet met de HELLP al lang  het kindje hebben gehaald? Ik  denk dat zij zelf graag wil laten weten als haar zoontje daar is maar ik vind het gek dat ik helemaal niets hoor.  

Mor74      

Hoi Mor74

Ik begrijp dat je je ongerust maakt en ik weet natuurlijk niet hoe het in de situatie van je vriendin is maar toen ik met HELLP in het ziekenhuis lag, kreeg ik de eerste dagen een vervelend medicijn waardoor ik best van de wereld was. Ik kon amper smsen ofzo dus in mijn omgeving waren mensen ook ongerust omdat ik niet terug smste of belde. Meestal halen ze het kind wel snel na de diagnose van HELLP.

Ook al bedoelde iedereen het goed, ik geloof dat ik die eerste dagen alleen met mezelf bezig was en er amper aan dacht om mensen in te lichten. Hopelijk gaat alles goed met je vriendin en haar baby en sterkte met de zorgen he.

Groetjes, Jessica

Even een update:

Eindelijk heb ik weer van mijn vriendin gehoord!!!
Zij is nog niet bevallen maar wordt morgen pas ingeleid....... De aartsen zijn optimistisch betr de bevalling maar verder weet ik nog niet waarom het zo lang heeft geduurd. Misschien is de Hellp minder ernstig? Ik hoop morgen te horen dat  mijn vriendin en haar zoontje allebei goed en gezond zijn - maar het zal wel even duren voordat ze weer  naar huis mogen.

gr.

Moor 74  

hierij even om deze verhaal af te maken (sort of): Mijn vriendin werd vorrige week woensdag, een week na dat zij opgenomen werd in het ziekenhuis, ingeleid en beviel 3 uur later van een prachtige jongetje van net onder 3 kg en 51 cm lang. Gisteren zijn ze naar huis gekomen en het gaat goed. Mijn vriendin zit vanwegen haar bekken in een rolstoel maar verder heeft zij alleen last van overdreven melkproductie..........
Heel erg bedankt voor alle reacties - hierdoor heb meer begrip gekregen van haar  situatie. De bloemen van mij heeft zij vandaag ontvangen - ik wilde niet dat zij die in het ziekenhuis kreeg.

Mor 74    

Fijn!!!
En als dat het enige probleem is.............whihihi! Langleve de borstcompressen zeg ik.........(al had ik die niet nodig want ik had echt 0,0 melkproductie.........zulke grote (.) (.) maar helemaal niets.................hoeze gefrustreerd...whahaha!!!)

Goed nieuws in ieder geval!
Gelukkig maar,

Liefs Rimke

Terug
Bovenaan